Monster Ride

Heel fijn potje voor 7 euro! Hoop dat deze der volgend jaar weer is, want dan komt ie er zeker nog een keer! Boeketten groot, mooi rond en prima burst. Blij dat ik m besteld had, want in de winkel was die de 29e om 10 uur al op :P

Straat filmpje 206-2017
effect komt groot maar vrij laag 2 keer op de grond zelf bij het publiek.

Leuk budgetpotje. Bij mij knalde de laatste bombette net 2 meter boven het potje. De rest ging wel goed op hoogte.

Voor mij de beste van het jaar.
Vooral door het verassingseffect van zó'n grote boeketten voor maar 7 euro.
Doet niet onder voor de Massive idd.

Monster Ride heeft me echt aangenaam verrast! Gekocht voor erbij en laten afsteken door mijn zwagertje, omdat het me een leuk klein dingetje leek. Maar wat een boeketten! Dikke prima voor de prijs/kwaliteit en eind van het jaar weer een paar keer op het lijstje!

Lekker potje hoor voor die paar euro. Dit jaar er maar eens bij bestellen.

Deze had ik ook 2 maal in de collectie. Deze cake heeft me echt verbaasd. Prachtige mooie grote boeketten en een heerlijke burst. Toppertje !!

3x gehad dit jaar, echt een super gaaf blokkie! Voor 3x niks in de actie gekocht en ontzettend van genoten!

Wat een gave cake was dit zeg! Knalde wat minder hoog en daarom hele grote boeketten. Top cake met een goede burst.

Foto:

monsterride.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele leuke cake inderdaad, die zal het goed doen in de straat. Prijs is ook erg goed vind ik, enigste nadeel is dat het zo weinig shots zijn.

Back
Bovenaan