Monster Ride

Deze cake is super met mooie grote boeketten! Met de bulk actie meedere bestellen en gelijktijdig afsteken en je hebt een heerlijk spektakel

Deze cake verbaasde me echt tijdens de demo! Zo goedkoop! En nu zelfs nog met 30% korting. Een budgetcake uit het top segment!

3x gehad dit jaar, echt een super gaaf blokkie! Voor 3x niks in de actie gekocht en ontzettend van genoten!

Wat een heerlijke lage bursts zeg. Je klonk elke keer opnieuw weer verbaast van deze monsterlijke cake. Heb ze dit jaar ook weer gekocht. Wat een toppertjes!

Raider heeft de Monsterride subliem in beeld gebracht he. De boeketten en de burst staan als het ware op de film alsof je er zelf onderstaat. Toen dacht ik meteen aanschaffen die handel! Bizar om te zien wat er uit zo'n mini potje komt.

Toppertje dit zeg! Meteen even toegevoegd aan mn lijstje.

Raider heeft de Monsterride subliem in beeld gebracht he. De boeketten en de burst staan als het ware op de film alsof je er zelf onderstaat. Toen dacht ik meteen aanschaffen die handel! Bizar om te zien wat er uit zo'n mini potje komt.

Idem.... prachtig beeldmateriaal

Karton van deze toppers gescoord, had er vorig jaar 2 maar wat een toppertjes zijn dit zeg. Hopelijk doen ze het dit jaar nog steeds zo goed.

Als mijne dit jaar net zo goed gaan als bij raider neem ik 2 karton volgend jaar

Ik durf niet te zeggen of ze er volgend jaar nog zijn aangezien het hier gaat om OP=OP. Althans dat staat bij de beschrijving van de monster ride op vuurwerkmania.

Ik heb hem zelf dit jaar (waarschijnlijk) niet, ga voor andere mooie dingen :)! Dus nu mogen jullie filmen :)!

Ik heb er ook.een paar van besteld. De filmpjes die ik er van gezien heb.....en voor dat geld..... heb er nu al zin in!

Deze is 27 december op de demo van Vuurwerk XXL in Voorst 2,95 per stuk (max 3 per persoon), tegen inlevering schietlijst.

Deze is 27 december op de demo van Vuurwerk XXL in Voorst 2,95 per stuk (max 3 per persoon), tegen inlevering schietlijst.

Dus als ik het goed begrijp kan ik tijdens de losse verkoop die schietlijst inleveren en kan ik deze cake 3 keer kopen zonder iets anders er bij te nemen? Of moet ik dan eerst voor een bepaalt bedrag kopen?

Back
Bovenaan