Monster Ride

Wordt echt tijd dat Mania hier eens een dikke 500 grammer van op de markt Brent. Wat een topper blijft dit zeg.

Wordt echt tijd dat Mania hier eens een dikke 500 grammer van op de markt Brent. Wat een topper blijft dit zeg.

Dat is een goed idee, met de laatste 2 salvo's van 4/5 schoten tegelijk:p
De eerste vraag aan mania bij het volgende bezoek?:tongue2:

monster ride Pro Max… klinkt wel als een goed idee. Beetje betaalbaar maken, zo in de freak rond de €18-22 heb je een prima cake.

Ik heb er nog een bewaard van vorig jaar, blijft een hele leuk vooravond cake, maar zou in principe ook best om 0:00 als tussendoortje kunnen.

Iemand in de straat naast mij stak deze af, herkende m gelijk. Mijn zoon; oh die is ook vet! Ik; ja en dat voor 7.50. Hij; Wattt 7,50 maar? Ik; ja is ook maar 10 shots. Cake stopt ook op dat moment. Mijn zoon: Hoe weet je dat ??? Hahaha. Nog steeds een beuker hoor :)

Ook weer in meervoud in de collectie en nog drie over. Ouderwets goed klappen en kan gewoon mee om 00.00 uur :)

Ik stak eerst een oude batch af en die ramde er ook weer flink op los, om vervolgens een nieuwe batch in actie te zien. Ook de nieuwe batch is weer een topper van de bovenste plank. Viel me wel op dat het 2e effect anders is, dan bij de eerdere batches, is ook goed te zien op bovenstaande film van RCL. Al vond ik dit palm effect in combinatie met blinkers ook wel wonderschoon. Complimenten voor Vuurwerkmania dat zij de kwaliteit van dit product jaar in jaar uit op zeer hoog niveau weten te houden.

Had er nog eentje voor mijn neefje, die vond hem ook prachtig.
Is ook echt een dik boeket, mooie kleur.

Back
Bovenaan