Monster Ride

4x deze topper tegelijk.

Schitterende straatfilm. Per stuk al geweldig, maar zo te zien met een paar tegelijk is het helemaal groot feest.

Het eerste jaar deze helaas niet gehad, maar sindsdien is dit een zekerheidje in de collectie. Ook dit jaar dus weer van de partij en ik kijk er alweer naar uit. Mooi ook altijd de reacties in de straat als je met een relatief kleine cake aan komt lopen en de meeste dan lage verwachtingen hebben. De reacties na het zien van de eerste boeketten van de Monster Ride zijn dan goud waard, elk jaar weer!

Screenshot_20201103-213839_Gallery.jpg

Dit jaar een karton van deze geweldig budget topper! I-shape, V-shape, w-shape, Fanshape en als finale 5 tegelijk.

Ik heb er welgeteld eentje meebesteld, simpelweg omdat ik m nog nooit had gehad. Voor dat geld kan het nooit tegenvallen.

Deze topper dit jaar ook maar weer in de collectie, na een jaartje deze overgeslagen te hebben. Blijft toch een musthave onder budgetcakes!

Heb hem nog niet besteld maar heb hem elk jaar tot nu toe nog gehad. Wat een topper! Ik hoop hem later dit jaar nog mee te kunnen pakken.

Deze budgettopper staat ook dit jaar weer hier in de straat. 4 stuks in de pocket!

Vorig jaar 2 keer gehad, zo goed bevallen dat die er 5x bij is. 2x los, en 3 stuks voor in een project (selfmade compound) met nog wat andere cakes.

Na alle goede verhalen er voor dit jaar twee in bestelling staan. Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten. Twijfel alleen nog tussen los schieten of dubbel.

Blijft echt een enorme topper hoor, op elke film komt hij weer goed over. Deze gaat nooit vervelen.

Ze zouden eigenlijk (net zoals de MJB cake - MJB cakebox) een grotere versie van moeten maken. Vind het een prachtige cake, maar 10 schoten zijn zo voorbij helaas!

Back
Bovenaan