Monster Ride

Hier bij de Rubro-dump-store staat ie voor maar 5 euro bij de verkoopdagen! Waarschijnlijk hebben meer mensen deze wel in een folder zien staan. Voor die 5 euro kun je hem natuurlijk niet laten liggen!

Maarrrrrrrrr ik ben ergens toch een beetje huiverig. Dit is dezelfde winkel, waar vorig jaar de slechte Junk's vandaan kwamen. Ook een "product van vuurwerkmania" wat erg goedkoop wordt aangeboden. Mocht ik tijd over hebben, zal ik der wel eentje ophalen :wink:

WhatsApp Image 2019-12-24 at 16.40.24.jpg

Dit ding blijft zo belachelijk goed, al een aantal keer gestookt (filmpjes komen) en zo in de straat blijft het bizar wat je voor €5,- kan kopen!

Deze cake blijft mij ieder jaar weer verassen voor die prijs, wat een heerlijk ding ook gewoon.

Laatst bewerkt:
Ooh wat een ding blijft dit tog. Ongekend wat ze hier laten zien voor dit bedrag. Cake is ongekend goed, harde busrt en grote spreiding. Echt een prachtige cake. Moet er ook dit jaar zeker weer bij komen.

Nondes wat een bakbeest van een cake'je. Ongekend wat hier uit komt. Volgend jaar zeker in meervoud in collectie.

Zekers een hele gave cake voor wat die kost. Eén van de drie die ik had klapte wel rond schot 4 volledig uit elkaar. Kan altijd gebeuren natuurlijk.

Wat presteerde deze kleine maar oh zo fijne cake weer groots! Geschoten samen met 15 eensgezinden, een vol karton dus. Dat was genieten! Dé prijstopper van de Nederlandse markt voor mij.

Back
Bovenaan