Monster Ride

Ik heb er 6, en snap nog steeds niet dat dit minder dan een hand vol kan kosten!

Inderdaad, als je dat afzet tegen cakes die 3 of 4 keer meer kosten en beduidend minder presteren krab je je zelf wel eens achter je oren wat er soms niet klopt ?

Ik mis er hier eentje, dacht er drie te hebben om in FS te schieten, heb er echter twee. Morgen nog maar even shoppen en hopen dat er nog eentje te scoren valt.

Gisteren een in de straat van de buurman, de 2018 versie heeft nu bij het niet-blinkershot ook wat crackling erbij, wat hem nóg beter maakt! Zullen de mensen met de 2018 versie (met zakje zand) zien!

Gisteren een in de straat van de buurman, de 2018 versie heeft nu bij het niet-blinkershot ook wat crackling erbij, wat hem nóg beter maakt! Zullen de mensen met de 2018 versie (met zakje zand) zien!

Ik heb er een zandzakje inzitten. Ben benieuwd, klinkt goed!

Beviel ook mij weer! Midden op de brug afgestoken, was gaaf.
Volgend jaar misschien weer in de collectie, hoewel ik dan andere toppers een kans ga geven.

Voor het eerst geschoten en deze doet niet onder welke andere cake dan ook. Mooie grote en volle effecten, wat willen we nog meer.

Deze cake toch nog in de losse verkoop in Breda meegepakt toen ik mijn bestelling op ging halen.
Zeker geen spijt van, erg leuke cake om erbij te hebben voor dat geld.

Ook deze cake was weer van de partij bij mij en wel een doos vol. Heb deze 4x geschoten in het 18:00 project en later per 12 tussendoor. Wat een geweld geven deze kleine bakkies. In de 2018batch zat er zelfs wat crackling bij. De beste kleine losse cake voor mij!

Inderdaad, 2018 batch had naast een zakje zand inderdaad een klein beetje crackling in een boeket. Wat mij betreft een toevoeging waarmee hij alleen maar beter wordt. En het was al zo'n topper!
Niks meer aan veranderen!

Dat Chinese zand gaf wel een hoop troep op de tegels zeg. Dat ga ik nog wel een paar weken zien. Maar verder heb ik echt helemaal niets te klagen over deze toppers. Voor een paar euro een cake kopen zal ik niet zo snel doen maar omdat deze vorig jaar de prijs hier op het forum heeft gewonnen heb ik deze 6 maal aangeschaft.
Ik had er meer moeten kopen! Wat een geweldenaren waren dit. Klein maar fijn.

tja, om eerlijk te zijn denk ik dat deze zelfs met de positieve reacties hierboven, nog te weinig eer krijgt. Deze cake kan prima om 00.00 en is enorm budgetvriendelijk!

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. 12 stuks tegelijk geschoten, heerlijk stukje geweld voor een betaalbare prijs!

Back
Bovenaan