Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt een geweldige cake, niet voor niets de winnaar van afgelopen jaar.
Hopelijk maakt Mania hier een grotere versie van.
zojuist vier van deze besteld, ben benieuwd naar dit kleine toppertje.
Beste Vuurwerkcrew kunnen jullie geen andere camera gebruiken hier kun je niks mee staat zo slecht op film steeds. camera pikt het niet goed op te donker effecten zijn gewoon puntjes kunt totaal niet op oordelen.
vriendelijke groetjes
krijg je zeker geen spijt van. ik heb er een karton van besteld..vorig jaar stuk of 6 gehad en met de twee afgeschoten. dit jaar wil ik er een grote bak van maken.
zal eens kijken of ik ze op film heb staan van vorig jaar, heb weinig gefilmd met de regen, en wat ik filmde had ik druppels op de lens.
Ga je dat project filmen? Heb er ook al eens aangedacht om een project te maken van een karton monster rides maar dat wordt m dit jaar niet meer. Was toch wel een verrassing vorig jaar dat kleine krachtige potje
Beste Vuurwerkcrew kunnen jullie geen andere camera gebruiken hier kun je niks mee staat zo slecht op film steeds. camera pikt het niet goed op te donker effecten zijn gewoon puntjes kunt totaal niet op oordelen.
vriendelijke groetjes
We hebben dit jaar net nieuwe camera's aangeschaft. Een andere camera hoeven we niet te gebruiken, het is af en toe nog een beetje spelen met de instellingen.
Ik zou wel het contrast in de instellingen een keer helemaal omlaag gooien. Misschien dat het dan wat beter over komt op kleinere en donkerdere beeldschermen.
Zo, ik heb hier even een aantal reacties verwijderd. Het elkaar onnodig aanvallen is nergens voor nodig. Heb je tips hoe we onze films nog scherper kunnen krijgen, meldt dat dan hier, op een normale toon a.u.b. Verder gaan we hier weer mooi ontopic over deze prachtige cake!
Twijfel of ik deze cake dit jaar weer toevoeg aan de collectie. Had er vorig jaar twee die beide weigerde na 1/2 schoten..![]()