Monster Ride

Echt een geweldige cake, niet voor niets de winnaar van afgelopen jaar.
Hopelijk maakt Mania hier een grotere versie van.

Echt een geweldige cake, niet voor niets de winnaar van afgelopen jaar.
Hopelijk maakt Mania hier een grotere versie van.

Inderdaad hopen dat deze in een grotere uitvoering komt met een finale als afsluiter, voor de rest een hele mooie budget topper

Apart om te zien dat dit product tot cake van het jaar 2017 is verkozen maar verder weinig aandacht heeft gehad in dit topic! In mijn ogen dik verdiend aan de beelden te zien, zeker voor zo'n prijs!

Ik heb er voor deze jaarwisseling een aantal besteld. Denk ze per 2 en 3 te schieten! Ik ben benieuwd!

zojuist vier van deze besteld, ben benieuwd naar dit kleine toppertje.

krijg je zeker geen spijt van. ik heb er een karton van besteld.. :D vorig jaar stuk of 6 gehad en met de twee afgeschoten. dit jaar wil ik er een grote bak van maken.

zal eens kijken of ik ze op film heb staan van vorig jaar, heb weinig gefilmd met de regen, en wat ik filmde had ik druppels op de lens.

Beste Vuurwerkcrew kunnen jullie geen andere camera gebruiken hier kun je niks mee staat zo slecht op film steeds. camera pikt het niet goed op te donker effecten zijn gewoon puntjes kunt totaal niet op oordelen.

vriendelijke groetjes

Misschien het openen van een nieuw topic waard. Ik vind het er prima uitzien. Is jou beeldscherm wel goed? :p

krijg je zeker geen spijt van. ik heb er een karton van besteld.. :D vorig jaar stuk of 6 gehad en met de twee afgeschoten. dit jaar wil ik er een grote bak van maken.

zal eens kijken of ik ze op film heb staan van vorig jaar, heb weinig gefilmd met de regen, en wat ik filmde had ik druppels op de lens.

Ga je dat project filmen? Heb er ook al eens aangedacht om een project te maken van een karton monster rides maar dat wordt m dit jaar niet meer. Was toch wel een verrassing vorig jaar dat kleine krachtige potje

Ga je dat project filmen? Heb er ook al eens aangedacht om een project te maken van een karton monster rides maar dat wordt m dit jaar niet meer. Was toch wel een verrassing vorig jaar dat kleine krachtige potje

Dat lijk me zoveel gedoe voor het aantal shots, dan kan je beter een aantal Double Demolitions doorlonten om maar even een product op te noemen.

Beste Vuurwerkcrew kunnen jullie geen andere camera gebruiken hier kun je niks mee staat zo slecht op film steeds. camera pikt het niet goed op te donker effecten zijn gewoon puntjes kunt totaal niet op oordelen.

vriendelijke groetjes

We hebben dit jaar net nieuwe camera's aangeschaft. Een andere camera hoeven we niet te gebruiken, het is af en toe nog een beetje spelen met de instellingen.

We hebben dit jaar net nieuwe camera's aangeschaft. Een andere camera hoeven we niet te gebruiken, het is af en toe nog een beetje spelen met de instellingen.

Ik zou wel het contrast in de instellingen een keer helemaal omlaag gooien. Misschien dat het dan wat beter over komt op kleinere en donkerdere beeldschermen.

Ik zou wel het contrast in de instellingen een keer helemaal omlaag gooien. Misschien dat het dan wat beter over komt op kleinere en donkerdere beeldschermen.

Ik heb er zelf 0 verstand van, maar ik zal het doorgeven aan het camera comité :thumbsup:

Zo, ik heb hier even een aantal reacties verwijderd. Het elkaar onnodig aanvallen is nergens voor nodig. Heb je tips hoe we onze films nog scherper kunnen krijgen, meldt dat dan hier, op een normale toon a.u.b. Verder gaan we hier weer mooi ontopic over deze prachtige cake!

Twijfel of ik deze cake dit jaar weer toevoeg aan de collectie. Had er vorig jaar twee die beide weigerde na 1/2 schoten.. :frusty:

Zo, ik heb hier even een aantal reacties verwijderd. Het elkaar onnodig aanvallen is nergens voor nodig. Heb je tips hoe we onze films nog scherper kunnen krijgen, meldt dat dan hier, op een normale toon a.u.b. Verder gaan we hier weer mooi ontopic over deze prachtige cake!

:thumbsup:

Twijfel of ik deze cake dit jaar weer toevoeg aan de collectie. Had er vorig jaar twee die beide weigerde na 1/2 schoten.. :frusty:

Dat is niet zo best:shy: wil ze zelf ook hebben echte top cakes :droolthum

als je ze toch van plan bent om ze te halen,beelden van maken doen ze het weer niet, kun je er mee terug, geld weer terug krijgen bon bij beelden laten zien klaar

Back
Bovenaan