Monster Ride

Deze cake presteerde weer als vanouds hoor, grote effecten met een goede burst. Dat het effect kleiner lijkt te zijn geworden komt in mijn optiek door de kwaliteit van de andere producten, die was gewoon erg goed. Voor de prijs blijft dit een vastigheidje in de collectie!

Vergeet ook niet dat je op minstens 60mtr afstand staat terwijl je er thuis zo goed als onder staat. Hierbij mijn video van deze zeer betaalbare cake gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

Vergeet ook niet dat je op minstens 60mtr afstand staat terwijl je er thuis zo goed als onder staat. Hierbij mijn video van deze zeer betaalbare cake gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

En toch blijft het jammer dat hij niet meer zo is als de 2018 versie, dat was echt een topper met die lichte crackling erin!
Gok dat hij dit jaar niet weer de prijs gaat halen.

Deze is toch minder dan de 2018 batch helaas.

Hier wordt er op een behoorlijk afstand gefilmd.
Anders als bijvoorbeeld in de straat, want dan sta je dichterbij. Ik las in een andere topic dat er 2 personen vertelde dat alle producten van Mania slecht waren op de demo. Er begint eerst 1 persoon iets te roepen en vervolgens roepen ze hier allemaal hetzelfde. Laat we rustig andere demo's afwachten!

Deze presteerde echt niet minder dan de 2018 versie bij Valk. Wat een topper! Blijven echt lang doorblinken die witte blinkers. Heerlijke budgetcake, die schrijf ik blind op!

Back
Bovenaan