Monster Ride

Het is absoluut een mooie bak voor dat geld. Zelfs voor de volle mep vind ik hem nog de moeite waard. Leuke, niet alledaagse effecten, hoop afwisseling, hij duurt lekker lang. Prima spul!

Nou is 40 euro trouwens een mooie prijs voor deze box. Hij duurt behoorlijk lang maar aan de andere kant zijn de effecten niet al te groot maar wel weer gevarieerd. Het is wat je zoekt en ik kan natuurlijk niet in zijn beurs kijken.

Ik vond hem ook erg leuk! Klein boxje voor weinig geld maar toch lang plezier van prima effecten. Wel kwamen de fish effecten bij mij erg laag, tot op de grond en de huizen aan de overkant van de straat, wellicht door de wind. Dit jaar misschien in de herkansing.

Ik heb hem dit jaar evenals vorig jaar. Leuke cakes met wisselend tempo.. vind filmpjes tegen vallen van deze box... denk ergens middenin afsteken. Is geen finalecake

Dit was we toch naast de WTF box de verrassing van 2018. Kleine cake maar bleef maar doorgaan met mooie boeketten en leuke fluiteffecten. voor 40 euro echt een aanrader, zelfs 60 euro is te relativeren. Zelf doorlonten maar goede lonten aanwezig in de cake.

Wat een lekkere box zeg.. jammer genoeg niet helemaal goed kunnen meemaken door een stel vader en zoon, die de alfa aap in de straat wouden uithangen. Omdat deze cakebox telang duurde. Overigens een hele mooi box voor 35 euro!

Toch blijft dit best een erg leuk boxje om erbij te hebben hoor! Leuke afwisselende effecten en ook nog eens best bijzonder. Fluit naar fish-effect. :thumbsup:

Als ik zo de video's in dit topic zie, ben ik blij dat ik m er voor €35 bij heb dit jaar. Mooie landurige box met de net wat specialere effecten. Fish zie je maar weinig, een schelle fluit is tegenwoordig ook vrij schaars. Hier gaan we in de vooravond mooi van genieten :)

Zag deze voorbij komen bij de knalkeet maar das voor mij te ver uit de route.
Iemand een tip voor de regio breda/rdam/utrecht?

Voor 40 euro nog steeds aantrekkelijk denk ik. Leuke effecten, variatie en duur. Uiteraard niet om 12 uur. Iemand deze verleden jaar geschoten? Benieuwd naar de ervaring.

Back
Bovenaan