Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees niet terug in het topic waar de pot te vinden is, buiten Edruco. Mazzel hebben bij winkels in Duitsland?
Hij is ook aan de dure kant, zeker.
Maar je koopt deze cake puur om het effect en de knal.
En het hummer effect zorgt voor veel hilariteit.
Leuk om er ook wat anders bij te hebben.
![]()
jah ben ik t ook mee eens, wiste alleen van te voren het effect niet precies, dus was wel verrast. Als we hem voor twaalfen af hadden gestoken was ie beter tot zijn recht gekomen, blijft komisch dat hummer effect.
En in combinatie met een ander blok is idd wel een aanradertjezelf in combinatie met de Power House gedaan, alleen om twaalf uur helaas
![]()
Ok Pyrosheep, maar dan nog, we mogen best wel van smaak verschillen hoor.!!
We hoeven niet allemaal dezelfde smaak te hebben toch?
Prijs Edruco: 19,95
Ik heb een filmpje gemaakt van de Monster King.
Deze was afgeschoten in de vooravond.
Zet je geluid hard aan.
Let maar niet op het commentaar van de omstanders:
http://www.youtube.com/watch?v=2-1UAVJh-U4
Ik zat net op youtube te kijken en hoorde direct aan de lach van wie dit afkomstig was hahaha.
Bruikbaar filmpje, alhoewel de uitwerking van deze pot op een warme zomerse dag ergens in het Gooi mij ook nog prima bijstaat. Alsmede de reactie van de buurvrouw hahahaha.
Prachtige cake, ik zou er zelf de voorkeur aangeven deze overdags of in het begin van de avond te schieten. Ik denk dat deze na 12en niet echt op zal vallen.
Ik liet het filmpje aan mijn vriendin zien. Ze snapt de humor er niet van...
![]()
+ YouTube Video | |
Voor zover ik kan nagaan, valt dat wel mee. Ik laat de bronnen achterwege, maar ik heb eens op een hobby website een soort recept gezien om deze zaken te bouwen. Daaruit blijkt dat het een variatie is op een giltube. Een speciale blackpowdercompositie (soms met whistlemix) zorgt voor "het stoom" en de specifieke toon wordt verkregen door de vorm van de tube en de plaats van de nozzle (spuitmond). De tube gaat draaien (net als bij een grondbloem) en maakt zo dit kenmerkende zoemende geluid. Vroeger klonken de Crazy Jacks exact hetzelfde.misschien is een hummer effect wel moeilijk om te maken, en dat hij daarom ook zo duur is?
+ YouTube Video | |