Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2007

[VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2007 Zweden - Goteborg

[VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2007 Zweden - Goteborg

Hier de video van zweden -Goteborg, je kunt het *HIER* downloaden. Het is voor het eerst gefilmd in 16:9 (Breedbeeld). En met 2 videocameras. Veel kijkplezier. Reakties zijn meer dan welkom :D

fotos volgen later nog!

Laatst bewerkt door een moderator:
He jack, bedankt voor je film.
Ik heb er geen woorden voor, echt een heel erg mooie show. Lekker rustig begonnen en daarna lekker knallen. 2 nummers erin die ze ook in hannover gebruikten maar dat is niet erg want dat nummer van abba is gewoon perfect voor een finale en helemaal voor deze zweedse firma.
Op 16 min ongeveer blijven er een paar shells doorknallen in een rustig stuk met falling leaves dat was wel jammer maar dat is maar een klein minpuntje.
Ik vind de girandolas trouwens extreem laag blijven zeg.
Maargoed ik denk dat het een hele klus gaat worden voor de andere firmas om dit te overtreffen. Ik hoop dat we ze volgend jaar weer gaan zien op de eindshow :cool:
Ik krijg echt een enorm rot gevoel als ik bedenk met wat wij het moeten doen in scheveningen :bonk: dat heeft niks met een show te maken. DIT wat je hier ziet DAT is een show! is weer es wat anders dan jorge crossette candles :D

In één woord "super" !!!
Wat een geweldige show was dit.
Heb er met genot naar zitten kijken (klasse camera mensen!!!)
Zag in de show toch nog heel wat figuren (shell's) voorbij schieten die ik nog niet eerder had gezien, en die waren toch echt top.
De aanloop naar de finale was machtig, door die super shell's (denk/schat 8") die er bovenuit schoten stond de camera helemaal van te trillen, echt machtig!!

zet hem op pyro team, en maak nog meer van zulke mooie opnames!!

mvg,

Sjemmie :bonk:

Ik heb deze film net bekeken en ik ben er sprakeloos van.
Werkelijk fenomenaal.!!!! Deze show neigt naar 100% perfectie.
Wellicht een van de beste pyromusicals aller tijden.
Zo mooi is de combinatie van effecten met muziek.
Het kleurgebruik in deze show is werkelijk magnifiek.
De show staat bol met verrassingen en blijft boeien van begin tot eind.
In het begin en aan het eind prachtige girandola,s , mooi uitgevoerd, wel laag.
Een complete salvo met tourbillions op het eind.
En de opbouw is qua tempoen synchroniteit met muziek zo goed gekozen, mooier kan het niet.
De finale duurt bijna 4 minuten met het bekende nummer van Abba The winner takes it all.
Volgens mij een vooruitziende blik.
Deze show krijgt van mij het cijfer 10.

Bedankt Red Baron voor de super opnamen.
Deze film is echt smullen. Ik zal hem nog vaak gaan bewonderen.

:bye:

zet hem op pyro team, en maak nog meer van zulke mooie opnames!!

mvg,

Sjemmie :bonk:

Ik denk dat je Pyroworld bedoeld :)

Ik heb deze show live gezien zondag avond, en hij was werkelijk prachtig.
Voor mij echt één van de betere shows die in Belgie geschoten is dit jaar, door natuurlijk een sterk bedrijf.

De film is geweldig, érg lekker beeld heeft je nieuwe camera red baron.. en wat een geluid. super gewoon.

Ik zal morgen mijn foto's hier even plaatsen:)

Ik heb deze film net bekeken en ik ben er sprakeloos van.
Werkelijk fenomenaal.!!!! Deze show neigt naar 100% perfectie.
Wellicht een van de beste pyromusicals aller tijden.
Zo mooi is de combinatie van effecten met muziek.
Het kleurgebruik in deze show is werkelijk magnifiek.
De show staat bol met verrassingen en blijft boeien van begin tot eind.
In het begin en aan het eind prachtige girandola,s , mooi uitgevoerd, wel laag.
Een complete salvo met tourbillions op het eind.
En de opbouw is qua tempoen synchroniteit met muziek zo goed gekozen, mooier kan het niet.
De finale duurt bijna 4 minuten met het bekende nummer van Abba The winner takes it all.
Volgens mij een vooruitziende blik.
Deze show krijgt van mij het cijfer 10.

Bedankt Red Baron voor de super opnamen.
Deze film is echt smullen. Ik zal hem nog vaak gaan bewonderen.

Ik houd het kort, ik sluit mij volledig aan bij de mening van Moontan.
Ik zag de beelden, had besloten niet te gaan door de weersvoorspellingen, dagje Knokke was gewoon niet leuk, maar damn, wat heb ik een waanzinnige show gemist. Heb mij dus maanden verheugd op Göteborg, want in Hannover schoten zijn zó mooi, heb de beelden hier thuis echt laten zien en de anderen overtuigd mee te gaan. Krijg je allereerst te horen dat de show enorm gaaf was, maar zie je nu ook nog eens dat het dezelfde finale was als in Hannover, dé finale waar ik zo op kickte, kan wel janken! :sad:

Jack, mag ik je complimenteren met de prachtige beeldkwaliteit die jij hier levert, alleen de eerste shot al, gewoon ineens ervoor scherp in beeld, prachtig. Als ik ook 2 minpuntjes mag aankaarten, in de intro iets teveel "uitzoomende stukjes", hoewel dus dus echt lekker scherp waren. En ik vind de kleuren eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, vooral rood en groen komen niet zo mooi over als de XM2, blauw en goud is daarbij wél weer enorm mooi. En zoals kruitsnuiver al zei, het geluid, subliem! :D

Bedankt voor het delen al doet het me pijn deze show te zien, had hier gewoon bij moeten zijn. :wink:

nou, net terug van Knokke-heist. Het was een leuke show, maar beduidend minder spectaculair en animerend als Zweden eergisteren. Ik denk ook niet dat ze zullen winnen.

Komt nog eens het zeer slechte weer bij. Al bij aankomst in Knokke was er zeer veel wind. Welke aantrok tot minimum windkracht 5. Tijdens de show begon het dan ook ( was te verwachten) kijhard te regenen. Ik heb dan ook voor het eerst mijn videoregistratie van dit festival moeten staken. Dit omdat ik het niet waard vind om mijn apparatuur te laten slopen door de regen.

Over 2 dagen een volgende poging bij Antonio Caballer.

Dat is inderdaad heel jammer...
Ook voor de pyrotechnicus moet dit echt een domper geweest zijn maja je kan er niet veel aan veranderen...
Heb je wel een deel gefilmd of is het het niet het uploaden waard?

Ik hoop het hehehe.

Het is in iedergeval een geweldige camera. Ik moet echter alleen nog even de kleuren wat feller bij gaan stellen. Aangezien ze nog net even teveel afwijken van mijn XM2.

Knokke-heist wordt in iedergeval standaard met 2 cams gefilmd dit jaar. Echter gisteren heb ik mn registratie door de zeer felle regen, met zelfs harde slagregens vroegtijdig moeten staken. Dit omdat ik mijn apparatuur niet tenkoste van weer en wind wil laten slopen.

Verslag - SPANJE: A. Caballer

Verslag - SPANJE: A. Caballer

Hallo,

Gisteren de show van Antonio Caballer bezocht in Knokke-Heist.
Het was best een leuke show met veel!! singleshots en veel goud.
Er is goed op muziek geschoten en de lucht zat een paar keer barstens vol goud!
Fotografsch was het een redelijk moeilijke show vanwege het vele goud en zilver!

Groetjes Kevin

Hier wat fotos:

a_caballer_spanje13.jpg

a_caballer_spanje11.jpg

a_caballer_spanje23.jpg

a_caballer_spanje7.jpg

a_caballer_spanje32.jpg

a_caballer_spanje44.jpg

a_caballer_spanje55.jpg

a_caballer_spanje57.jpg

a_caballer_spanje45.jpg

a_caballer_spanje67.jpg

a_caballer_spanje83.jpg

Voor meer fotos: http://www.pyroteam.net/fotoalbum/thumbnails.php?album=25

Laatst bewerkt:
Ik vond het persoonlik een hele mooiee show met hele goede pruducten ,en speciale creaties , bv de pijlen waren echt super om te zien om van de kimuro mines nog maar te zwijgen :):) . Ik ben benieuwd naar maandag wie er dit jaar gaat winnen. het zal spannend zijn.

En ook hier weer bedankt Kevin voor het delen met deze foto's. Zoals ik deze foto's kan zien ziet het er allemaal erg mooi uit. Mooie foto's zijn er gemaakt. Heb je hier ook toevallig een film van gemaakt? ik ben hier erg benieuwd naar door de foto's die je hebt geplaats, en natuurlijk door Caballer, die schiet goede shows.

Bedankt voor je bijdrage Kevin, wat een prachtige foto's weer, vooral de opbouw vind ik bijzonder vermakelijk met natuurlijk de Single Shots in het bijzonder.
Op de foto's is te zien dat er toch wat rook bleef hangen, aan de linkerzijde op de foto wil er weleens wat minder zichtbaar zijn, kan je weinig aan doen natuurlijk, voor de rest prima erop gezet. Goud was moeilijk zoals je zei, maar die is prachtig uitgekomen, full sky, alleen door de wind krijg je een goud vlak natuurlijk, normaal is dat iets minder. De tourbillions komen overigens ook prima uit op foto.

Klasse, nogmaals bedankt! :bye:

[VIDEO & FOTOS] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2007 Spanje - Antonio Caballer

[VIDEO & FOTOS] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2007 Spanje - Antonio Caballer

Even een mededeling vooraf.. omdat we wat server problemen ondervinden bij onze server. heb ik tijdelijk, om toch beelden te kunnen laten zien, tijdelijk uitgeweken naar een oud domein.

Het heeft ffies geduurd. maar hier dan eindelijk de video en fotos van de show van Antonio Caballer. Wij waren zelf wat laat voor opbouw fotos. Maar dat maken we morgen helemaal goed bij de show van Pyro 2000!

Hier ff wat fotos:

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_005.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_014.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_016.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_022.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_027.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_034.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_039.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_044.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_045.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_049.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_053.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_059.jpg

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_062.jpg

letterlijk gouden regen

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_063.jpg

nog meer gouden regen uitval hahaha tot pal voor ons!

KH_SPANJE_A_CABALLER_23-8-2007_078.jpg

natuurlijk is er ook de video :D deze kun je dan ook *HIER* vinden

Veel kijk plezier, reakties zijn natuurlijk meer dan welkom!

Back
Bovenaan