Monster King

Ik lees niet terug in het topic waar de pot te vinden is, buiten Edruco. Mazzel hebben bij winkels in Duitsland?

Hij is ook aan de dure kant, zeker.
Maar je koopt deze cake puur om het effect en de knal.
En het hummer effect zorgt voor veel hilariteit.
Leuk om er ook wat anders bij te hebben.
:bye:

jah ben ik t ook mee eens, wiste alleen van te voren het effect niet precies, dus was wel verrast. Als we hem voor twaalfen af hadden gestoken was ie beter tot zijn recht gekomen, blijft komisch dat hummer effect.

En in combinatie met een ander blok is idd wel een aanradertje:) zelf in combinatie met de Power House gedaan, alleen om twaalf uur helaas:bonk:

jah ben ik t ook mee eens, wiste alleen van te voren het effect niet precies, dus was wel verrast. Als we hem voor twaalfen af hadden gestoken was ie beter tot zijn recht gekomen, blijft komisch dat hummer effect.

En in combinatie met een ander blok is idd wel een aanradertje:) zelf in combinatie met de Power House gedaan, alleen om twaalf uur helaas:bonk:

Ok Pyrosheep, maar dan nog, we mogen best wel van smaak verschillen hoor.!! :p
We hoeven niet allemaal dezelfde smaak te hebben toch?

Misschien dat de prijs aangepast is. Weet ik overigens wel bijna zeker want overal zijn de prijzen aangepast.

Kan je niets aan doen he. Misschien heb je er wel 1 gehad voor de oude prijs, dat is nog beter he :bye:

Ik heb een filmpje gemaakt van de Monster King.
Deze was afgeschoten in de vooravond.
Zet je geluid hard aan.
Let maar niet op het commentaar van de omstanders:

http://www.youtube.com/watch?v=2-1UAVJh-U4

Ik zat net op youtube te kijken en hoorde direct aan de lach van wie dit afkomstig was hahaha.

Bruikbaar filmpje, alhoewel de uitwerking van deze pot op een warme zomerse dag ergens in het Gooi mij ook nog prima bijstaat. Alsmede de reactie van de buurvrouw hahahaha.

Prachtige cake, ik zou er zelf de voorkeur aangeven deze overdags of in het begin van de avond te schieten. Ik denk dat deze na 12en niet echt op zal vallen.

Ik zat net op youtube te kijken en hoorde direct aan de lach van wie dit afkomstig was hahaha.

Bruikbaar filmpje, alhoewel de uitwerking van deze pot op een warme zomerse dag ergens in het Gooi mij ook nog prima bijstaat. Alsmede de reactie van de buurvrouw hahahaha.

Prachtige cake, ik zou er zelf de voorkeur aangeven deze overdags of in het begin van de avond te schieten. Ik denk dat deze na 12en niet echt op zal vallen.

Leuke reactie Danny.
Inderdaad voor de vuurwerkfreak is dit duidelijk een cake voor in de vooravond.
Als om 00.00 uur het geweld losbarst verdwijnt de Monsterking in het niet.
Ik heb afgelopen oud en nieuw aardig wat van deze cake,s afgeschoten.
Op verzoek van o.a.familieleden,vrienden en buurtbewoners komt de Monsterking absoluut weer in het assortiment dit jaar. Gewoon omdat hij leuk is en voor veel gelach zorgt. Erg leuk om erbij te hebben.
:bye:

Geweldige cake dit, ben weg van dit effect! :D
Komt zeker een aantal keer in me collectie als ik naar Duitsland ga.

Het is me naamgenootje :D :bonk:

Speciaal voor Stefan, die vandaag zijn nickname heeft veranderd in Monsterking, een filmpje van de Monsterking

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ha, prima filmpje Moontan! :D Dit is nu echt zo'n blokje waarmee je een bijzonder momentje in je O&N show inbouwt. In de oudejaarsnacht zie je natuurlijk vooral "het geweld" in de straten en dan is het leuk als je je een beetje kunt onderscheiden met iets bijzonders. Deze monsterking is daar een goed voorbeeld van. Deze wil ik dan ook beslist in mijn showtje verwerken.

Nog een "rustig" effect dat ik dit jaar zeker weer inbouw bestaat uit een aantal Original Parachute-cakes. Geen geweld, maar een beetje romantisch effect, zeker als er toevallig een kruitmistje hangt zoals vorig seizoen.

Cameo

misschien is een hummer effect wel moeilijk om te maken, en dat hij daarom ook zo duur is?
Voor zover ik kan nagaan, valt dat wel mee. Ik laat de bronnen achterwege, maar ik heb eens op een hobby website een soort recept gezien om deze zaken te bouwen. Daaruit blijkt dat het een variatie is op een giltube. Een speciale blackpowdercompositie (soms met whistlemix) zorgt voor "het stoom" en de specifieke toon wordt verkregen door de vorm van de tube en de plaats van de nozzle (spuitmond). De tube gaat draaien (net als bij een grondbloem) en maakt zo dit kenmerkende zoemende geluid. Vroeger klonken de Crazy Jacks exact hetzelfde.

hummer1.gif

Afbeelding komt van Pyrouniverse

Ik denk dat zijn hoge prijs te wijten is aan schaarste. Voor consumenten is dit effect er nauwelijks. Sinds afgelopen jaar pas heb ik ze in Nederland gezien, en dan direct in zeer dure cakes.

Groetjes,
Cameo

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn aanstaande schoonzoon wat cake,s afgeschoten, waaronder de Monster King.
En prompt een uur later de politie aan de deur, opgetrommeld door de buren
.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan