Monster Jam

wat heb ik van deze cake GENOTEN!!! ondanks het slechte weer maakte deze cake het toch een beetje goed een echte aanrader deze cake 70 euro is een flinke investering maar dan heb je echt wat beste waaier cake die ik in de afgelopen jaren heb gehad

Dit is zeker een cake die mits het in je budget past zeker moet hebben. Ook bij mij stond hij in de straat en het "Wauw"effect is er nog zeker.

Ik had deze vorig jaar. normaal sluit ik af met de camuro king (bijna identiek) vorig jaar had ik ze beide..ik vind de camuro king mooier! (is de grote broer van de camuro queen en kost 74,95)

Ik had deze vorig jaar. normaal sluit ik af met de camuro king (bijna identiek) vorig jaar had ik ze beide..ik vind de camuro king mooier! (is de grote broer van de camuro queen en kost 74,95)

is omlabeling
had deze samen met camuro king/queen en 2 maal champagne blue[queen]

Als ik het goed heb gezien heb in deze vanavond mogen aanschouwen als de sweetlake avalanche bij van herwijnen Zoetermeer. En als dat zo is, dan is dit echt een topper. Blijft maar doorgaan en stuk voor stuk mooie boeketten. Heerlijke waaier!

Deze klassebak ook besteld voor dit jaar.
Roept herinneringen op aan een mooie dag bij Lesli een goede 10 jaar terug. Aan het einde van die dag deze cake gefilmd op mijn dikke Galaxy S2 :p

Back
Bovenaan