Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Desnoods alleen van 0.00 tot 01.00 maar gun de mensen dat ene stukje plezier aub.
Ik sluit helemaal geen compromis, vinke t*ring kunnen ze krijgen, spuugzat dit Calimero land met hun betutteling ten top bestuur. Gooi die topics maar weer open met de 2> grams knallers, lawinepijlen, Shells, etc. Maken we er een weer volledig vuurwerkforum van, net zoals vroeger. Waarin alles bespreekbaar is. Geen regels meer om aan vast te houden, all the way. Dat is wat ze willen toch.
Leuk idee, maar dan ligt het forum er na een week uit, dat besef je je he?
Waar kan ik overigens de Europese regelgeving vonden omtrent cat 1 vuurwerk? leg ik die alvast op tafel. Als meneer agent komt, hier heb je wat leesvoer..kopje koffie erbij?? vanaf vandaag ga ik iedere avond stoken op het pleintje...ben er klaar mee.
En dan wat?In zo’n situatie zitten we dus al, dat zelfs het bespreken daarvan al niet meer mogelijk is. Maar echt ik mag hopen, dat minstens 10 procent van het land zich niet aan die opgelegde flauwekul regeltjes gaat houden en gewoon lekker hun ding blijft doen. Ik ben er in elk geval wel klaar mee, met het continu aanpassen aan, rekening houden met en het proberen te voldoen aan de belangen van een ander.