MJB cake

Kan toch alsnog? Stoken en wegzetten. Later over de tubes zilverfolie of transparant rode folie erover plakken en je hebt een prima dummy. Eventueel nog het lontstickertje bewaren.

Alsnog deze geprezen MJB cake in bezit gekregen als vervanger uit kunnen kiezen voor de Black Moon die er niet was/is in Breda.

Ben benieuwd!

Ik vind de 'bouw-kwaliteit' van dit ding wel echt slecht. Niet echt zoals ik zou verwachten van Evo. Als je kijkt naar de Pro-fire lijn die allemaal per stuk in van die kartonnen omhulsels zitten, dan draagt deze MJB cake niet bij aan de kwaliteitsbeleving, ongeacht de inhoud.
Onderop zit gewoon een dun papiertje en ook de zijkanten zijn niet solide. Ben benieuwd naar de uitwerking, want heb er 2 als vervanger meegekregen.

Viel mij ook al op, ook bij de kiloknaller is het echt zeer belabberd als je het vergelijkt me andere merken. Had ik niet verwacht van een merk als evo dat toch vaak een stuiver meer kost.

Ik heb hem ook binnen label is flink beschadigd en deels zit label los.
staat ook al heel duidelijk op de importeur GBV uit veenendaal is. alleen ontwerp is gedaan door evo staat er op

Laten we ervanuit gaan dat de cake jullie dik tevreden stelt op oudejaarsdag :) uiteindelijk gaat het toch om wat een cake doet! Een lekker vrouwtje zonder inhoud is ook mwa

Ik vind de 'bouw-kwaliteit' van dit ding wel echt slecht. Niet echt zoals ik zou verwachten van Evo. Als je kijkt naar de Pro-fire lijn die allemaal per stuk in van die kartonnen omhulsels zitten, dan draagt deze MJB cake niet bij aan de kwaliteitsbeleving, ongeacht de inhoud.
Onderop zit gewoon een dun papiertje en ook de zijkanten zijn niet solide. Ben benieuwd naar de uitwerking, want heb er 2 als vervanger meegekregen.

Volgens mij is de verpakking hetzelfde als bij de Insane wat volgens mij dezelfde serie is als MJB.
Ennuh, zet mijn naam ook maar op het lijstje van kopers

Kan toch alsnog? Stoken en wegzetten. Later over de tubes zilverfolie of transparant rode folie erover plakken en je hebt een prima dummy. Eventueel nog het lontstickertje bewaren.

Kan inderdaad, maar doosje is makkelijker. Vaak in het heetst van de srijd vergeet ik het en voor ik het weet ligt het op de stort of staat het in de fik...

Volgens mij is de verpakking hetzelfde als bij de Insane wat volgens mij dezelfde serie is als MJB.
Ennuh, zet mijn naam ook maar op het lijstje van kopers

De Insane had -toen ik hem in 2017-2018 had- wel een doosje a la Pro-fire lijn. Nogmaals het gaat om de inhoud, maar vind bij prijs/kwaliteit-verhoudingen dergelijke zaken ook een rol spelen.

Vreemd, de Insane die ik nu heb staan is exact hetzelfde verpakt als de MJB cake.
Heb ook een aantal profire staan cakes waarbij er een met een doosje is en de rest niet.

Back
Bovenaan