Bovendien in de jaren '80 mocht je je vuurwerk officieel pas om 22:00u afsteken tot 02:00u s'nacht, dus maar 4 uurtjes.
Idd dus we gaan weer terug in de tijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bovendien in de jaren '80 mocht je je vuurwerk officieel pas om 22:00u afsteken tot 02:00u s'nacht, dus maar 4 uurtjes.
Beetje tegengas geven mag toch, helemaal niets mis mee. Als iedereen ja en amen tegen nieuwe regels zegt en iedereen zich daaraan houdt dan heb je op voorhand al verloren. Je mag best van je laten horen, tradities blijven tradities.
Ik blijf erbij dat het niet de meest slimme manier is en het alleen maar zal leiden tot een sneller totaalverbod of een nog strakkere beperking. Tegenstanders van vuurwerk ruiken bloed natuurlijk. Tegengas prima, maar als je dat zo graag wilt probeer het dan op een andere manier en niet door de rebel uit te hangen. Ik betwijfel of enige vorm van tegengas zin heeft, maar inderdaad iets is beter dan niets.
Laten we hopen dat ik het fout heb, want laat duidelijk zijn dat ik er net zo erg van baal als een ander!
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat met het "paspoort" gaan regelen. In mijn ogen krijg je zo alleen maar meer handel, omdat in bijvoorbeeld andere landen dit "paspoort" niet bestaat. Ik heb best vaak het idee, dat er helemaal niet nagedacht word over de gevolgen. Soms lijkt iets een heel goed idee, maar dat is het dan absoluut niet.
Ik vind het een slecht plan als de afsteektijden verplaatst worden naar 18:00 uur. Wat dacht je van alle kinderen die met hun rotjes en single shotjes tussen de wat zwaardere siercakes doorlopen. In mijn ogen word het er niet veel veiliger op.
Verder kan ik me haast niet voorstellen, dat je met echt legaal vuurwerk zoveel overlast kunt veroorzaken, zodat mensen er echt last van hebben. Als je het afsteekt zoals het bedoeld is, lijkt mij dat vrijwel onmogelijk. Maar goed, we zullen wel zien. De tijd zal het uitwijzen. Maar genaaid worden, dat worden we sowieso wel ben ik bang.
Naar mijn mening is de eerste kamer een slap aftreksel van de tweede kamer en zitten die heren er daar gewoon voor spek en bonen en zijn het gewoon ja knikkers en leggen zij zich gewoon neer bij de beslissing van de tweede kamer. Maar misschien zie ik het verkeerd omdat ik sowieso geen hoge pet op van onze regering![]()
Dan ben je niet goed op de hoogte Arjan, in de eerste kamer zitten mensen die wel na denken en die dichter bij het volk staan,je zou er nog wel eens van op kunnen kijken wat daar straks uit gaat komen.
Maar wat ik niet snap is dat jullie als VWC wel in dit soort topics blijft zeiken en zeuren maar er niks aan doen,en kom dan niet met wat moeten we er tegen doen,jullie zijn toch zo trots op de 17000 ste inschrijving volgens mij is dat al een goed begin 17000 mensen die je kan bereiken. Echt op z'n Hollands allen maar klagen en niks doen.Kom dan ergens mee om je zelf een goed gevoel te geven dat je straks als het helemaal is afgelopen tenminste kan zeggen we hebben het geprobeerd.
Dit is niet allen voor jou Arjan maar voor heel de crew.
Dan ben je niet goed op de hoogte Arjan, in de eerste kamer zitten mensen die wel na denken en die dichter bij het volk staan,je zou er nog wel eens van op kunnen kijken wat daar straks uit gaat komen.
Maar wat ik niet snap is dat jullie als VWC wel in dit soort topics blijft zeiken en zeuren maar er niks aan doen,en kom dan niet met wat moeten we er tegen doen,jullie zijn toch zo trots op de 17000 ste inschrijving volgens mij is dat al een goed begin 17000 mensen die je kan bereiken. Echt op z'n Hollands allen maar klagen en niks doen.Kom dan ergens mee om je zelf een goed gevoel te geven dat je straks als het helemaal is afgelopen tenminste kan zeggen we hebben het geprobeerd.
Dit is niet allen voor jou Arjan maar voor heel de crew.
Ik vind het wel een beetje gek wat er nu gezegd wordt. allereerst betekent 17000 leden niet dat die mensen ook hiervoor te porren zijn. Je kunt beter kijken naar hoeveel leden er gemiddeld online zijn en daar vanuit gaan. verder is het de vraag of Nog weer een petitie zal werken. Een dan is et nog de vraag of dit forum en platvorm is voor een petitie. Zelf denk ik dat dit eerder bij de importeurs ligt. Ik denk dat ze eet ongetwijfeld over nagedacht hebben een dat ze hun uiterste best doen om de traditie te behouden. Dat et geageerd wordt tegen alles wat tegen vuurwerk is wil niet zeggen dat hun verantwoordelijkheid Veel groter moet zijn dan van elk individu hier.
Het is gemakkelijk om nu te zeggen dat vwc wat had moeten doen terwijl we misschien als leden zelf ook iets hadden kunnen doen.
Greetzz
Ik denk en weet wel zeker dat mijn vader verdomd goed weet hoe het werkt wat betreft de 1e en 2e kamer aangezien mijn pa zeer zeker geen domme man is. De reactie die hij heeft neer gezet heeft meer te maken dat hij juist compleet geen vertrouwen meer heeft in de Nederlandse politiek.
En mag hij als moderator zijn gal niet spuwen en moet hij juist wat aan gaan doen. Ik denk sowieso dat hij er meer aan doet dan jij die hier nu je gal spuwt, maar dat is typisch nederlands : de beste paarden staan op stal, jij misschien ?