Milk!

DarkSoul

VWC lid
Milk!
Productnummer: WLK 165
Prijs: €59,95

De melkbus is terug!
Na een prachtige fontein met chrysanthemum en crackling effecten in de kleuren rood en groen wordt de dorst pas echt gelest met de 13 schots cake. Rode, groene en paarse dahlia's worden gemixt met witte flowereffecten.
Daar is carbid niets bij!

attachment.php

hmm 60 euro voor een 13 shots cake. of er is een typefout gemaakt of ze zijn gewoon knettergek daar bij lesli...

hmm 60 euro voor een 13 shots cake. of er is een typefout gemaakt of ze zijn gewoon knettergek daar bij lesli...

pffff, het moet dan idd wel een fantastische fontein zijn, en onwijs mooie boeketten.. haha, ik ben benieuwd, Het zal wel niet hoor!

:bye:

tja dan moet je toch denken aan een fontein van 8 meter hoog met daarna 13 shots van 40 mm anders betaal je geen 60 euro:p mja dit is NL he...
gekkenhuis:bonk:
pffff, het moet dan idd wel een fantastische fontein zijn, en onwijs mooie boeketten.. haha, ik ben benieuwd, Het zal wel niet hoor!

deze vandaag op de demo in Ede gezien.. en tja.. flopperdeflopperdeflop zou kabouter plop zeggen;)

De plank is volledig misgeslagen;).. kleine fontijn, met 8 goede komeetschoten.
veel te duur.

Vorig jaar had je nog de Some like it Hot,, 3 potten, voor dezelfde prijs als 1x de milk!.., 3x zo hoge fontijn, en ong. net zo'n goede komeetschoten.

Dit is het dus allemaal net niet dit keer;)

Jaja, hier is ie dan! De film van Milk! tijdens de demo in Ede:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Viel niet mee met filmen/zoomen tijdens de fontein, met dat publiek ervoor. Maar hier zal je het mee moeten doen :rolleyes:

Kost dit werkelijk €59,95 joh? :shocked:

Ziet er kwalitatief niet slecht uit, maar vind het zo op film beoordeel niet echt een topper qua tempo, afwisseling e.d., ben zeer benieuwd hoe de aanwezigen erover denken. :wink:

Een errug vreemd product. Lesli heeft hiermee aan lopen kl0ten volgens mij. Het valt niet in een product lijn. Er is geen normale foto van. Hij is zwáár overpriced. De naam is totaal niet in de huisstijl. Combinatie fontein vs. multishot is volkomen FAIL.

Eerst krijg je een fontain ter waarde van €5,-. Daarna komen er wat mooie schoten ter waarde van €20,-. En dat totaalplaatje kost €60,-. Logisch toch! :no:
De multishot cake is best mooi. Er zitten best wel leuke effecten bij. Maar de fontein is drie keer niks. En dan die prijs...nee, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk.

haha dit snap ik dus absoluut niet aan lesli.
waarom in vredesnaam 60 euro voor deze pot betalen als je .
uit de royal class selectie de deja vu voor 15 euro hebt.
dan is voor mij de keus snel gemaakt .
mag hopen dat de ontwetende consument ook maar eens op forums gaat kijken want als je dit om 12 uur voor je deur zet dan voel je je best wel genaaid dacht ik zo.

Had lesli vroeger ook niet zo iets met een Champagne fles?

Die was groen, en daar kon je de "hals" zeg maar van af halen en dan zat er een grote fontein met een stuk of 10 shoten er rond.

Dit was toen der tijd wel een erg goed ding (ooit eens bij een bestelling gekregen)

Groeten

Er zit toch een typ fout in de begin post ? er staat namelijk 59,95, dit moet toch 9,95 zijn ?

Serieus, hier ga je toch zeker geen 60 euro voor betalen. Een fontijntje van helemaal niks en dan een paar leuke effectjes waar je maximaal 20 euro voor betaald.

Deze foto's wil ik toch even kwijt.

Milk, prijs: 59,95

Randje stiekem even omhoog gewipt.

Zoom van de tubes.

VWC heeft de primeur van de foto's.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de fatsoenlijke foto!
Verbaast me eerlijk gezegd dat de foto uit het starttopic nog overeenkomt met de realiteit ook! :D Want dat plaatje was een vaag ding wat Moontan weet ik veel waar had opgeduikeld.

(Fatsoenlijke foto maakt van dit product overigens nog steeds een afrader hoor)

Net nu de meeste importeurs met goede producten komen voor een goede prijs komt Lesli er weer aan met een, voor zo'n product, veel te hoge prijs.

Ik krijg alleen wel het gevoel dat veel meer mensen letten op de prijs/kwaliteits verhouding van het vuurwerk en dat ook de verkooppunten daarop inspelen. Zie toch dat er hier in de buurt een aantal verkooppunten hun assortiment drastisch hebben omgegooid....

Helaas zal dat voor de landelijke bedrijven wel niet gebeuren (Welkoop, Halfords...)

Back
Bovenaan