Mikeyy's sfeertopic.

Zo even afwezig geweest. Maar nu weer ff een leuke foto. Heb via via een man leren kennen die zelf een trui kon maken met teksten erop . Ik dacht toen bij me zelf het is bijna oud en nieuw is even vragen of die een trui kon maken met Pyro erop. Dus kreeg ik een melding dat het wel kon . Dus heb ik het voor een leuk prijsje gekocht .Zie hier het resultaat . Ik ben er blij mee !! En heb hem uiteraard ook aan gehad met oud en nieuw

15555785_991773410967659_1743865344_n.jpg

Gave trui Mikeyy! Heb zelf ook weleens oriënterend rondgekeken om zoiets te laten maken. Helaas is het nog niet van de grond gekomen, maar zo'n vuurwerk gerelateerde trui wil iedere pyro wel denk ik.

Bedankt ! Jaa idd jordi . Ik kon er eentje laten maken voor een leuk prijsje . Dus kon het toen niet laten . Binnenkort ga ik er ook nog een shirt van bestellen voor om in de zomer na shows aan te doen .

Bedankt ! Jaa idd jordi . Ik kon er eentje laten maken voor een leuk prijsje . Dus kon het toen niet laten . Binnenkort ga ik er ook nog een shirt van bestellen voor om in de zomer na shows aan te doen .

Lekker bezig. Zo'n t-shirt lijkt me ook erg gaaf. Mocht je hem ter zijner tijd hebben, dan zie ik ook daar graag een foto van in dit topic. Ben benieuwd hoor.

Bedankt voor leuke reacties allemaal . Helaas heb ik afgelopen jaar niet zoveel gefilmd . Maar dat zal aankomend jaar wel heel erg anders zijn. Meer foto's van de collectie meer foto's van de winkels veel sfeer foto's . Misschien nog een paar foto's van bunkers stel dat dat mogelijk is. Veel uitgebreide maken.

Lekker bezig hoor. Foto's van collecties, projecten, day after zijn altijd sfeerverhogend en dus van harte welkom. Het zou helemaal gaaf zijn als je het dit jaar voor elkaar krijgt om bunkerfoto's te maken. Mooi om te zien hoe je met deze geweldige hobby bezig bent!

Lekker bezig hoor. Foto's van collecties, projecten, day after zijn altijd sfeerverhogend en dus van harte welkom. Het zou helemaal gaaf zijn als je het dit jaar voor elkaar krijgt om bunkerfoto's te maken. Mooi om te zien hoe je met deze geweldige hobby bezig bent!

Jaa het was afgelopen jaar gewoon gekkenwerk en daardoor niet aan alles toegekomen wat ik allemaal wou. En achter af denk je van ik wou daar nog foto's van maken en hier en daar wil ik nog paar filmpjes van maken . Maarja is er allemaal niet van gekomen

Het is even stil geweest. Maar hier heb je 2 foto's wat onderdeel was van het 18:00 project .Filmpjes volgen zo snel mogelijk.

15870725_10154978014587728_1886474882_n (1).jpg
16358586_10155061122547728_1654629665_n.jpg

Zo hier is men finale van het 18:00 Project ik vond het dikke prima . Iedereen stond buiten te kijken denk dat er wel zo'n 70 a 80 man buiten stonden. Een geweldig gevoel terwijl het afgelopen jaar de eerste keer was dat ik hier oud en nieuw heb gevierd , iedereen vond het geweldig en kwam na de tijd ook even een praatje maken .

Je had beter dat 18 uur project geschrapt en een goede camera gekocht.

Oke bedankt voor je leuke reactie . :rolleyes: Het is niet door mij gefilmd en zoals ik al zei in het begin, de filmpjes zijn niet van het scherpste kwaliteit. En ga er dit jaar wel alles aan doen. Om het beter te laten filmen

Jup ff met de pet langs die 80 man, als die het allemaal zo geweldig vinden kunnen ze ook wel een joet in de pot gooien toch.

Elk beeldmateriaal is mooi mee genomen, en gelukkig genieten de meeste leden er ook van.
Bedankt Mike, dikke prima.

Mooi project en super dat je het met ons deelt.
Op naar de komende jaarwisseling, ik ben benieuwd naar je plannen :)

Zo 70-80 man is een flinke opkomst hoor. Leuk dat je er waardering voor hebt gekregen. Heb weer genoten van de beelden en kijk alweer uit naar de volgende. Heb je misschien nog wat leuke foto's voor ons?

Da's een prima opkomst voor een show in je straat! Leuk die waardering voor jouw inbreng, bedankt voor de beelden!

Zo hier is het complete filmpje. Deze is in elkaar gezet door een mede freak hier van de site . Pieter V Ontzettend bedankt !!!

Geniet van het filmpje ?

Dit jaar zal ik ook bestellingen plaatsen wat ik heb besteld voor aankomend jaar .

Back
Bovenaan