Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn een aantal berichten in dit topic verwijderd. Er is eerder vandaag al aangegeven om het ontopic te houden (Vuurwerk Almere Haven), maar hier is niet door iedereen gehoor aangegeven. Voor verdere discussie verwijzen wij jullie om gebruik te maken van privéberichten. Bij voorbaat dank.

Toch stiekem maar 2 van deze besteld. Die Dennis blijft ons maar verassen met nieuwe toevoegingen. Top ga zo door en ik ben bankroet over 10 maanden hahah

Even een algemeen puntje: Goed bezig hoor! Prachtige producten voor geweldige prijzen!

Zijn de outlet producten al toegevoegd? Ik zie namelijk nog niets nieuws staan.

Je hebt helemaal gelijk Niels er is iets niet goed gegaan zag ik net.
Alleen ik ben vandaag niet thuis en achter de laptop een aantal artikelen staan nog niet online.
Ik ga morgen controleren.

Vriendelijke groet,

Dennis

Zo juist is de importeur van Pangu ( Bert ) langs geweest.

We hebben de SOME LIKE IT HOT op de site vrij gegeven voor verkoop we hebben er een aantal vrij voor € 29,95 !!!!
Ook hebben we de COLORFUL CITY aangevuld aan de webshop.

Vriendelijke Groet

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
We hebben nog een aantal artikelen van Pangu erbij in de webshop let wel op 2017 deze artikelen zijn al besteld bij Pangu en bevestigd voor dit jaar en aangekocht.

Horn Whistlers 2.0 ( 2017 ) € 60,00 !!!
On the Beat ( 2017 ) € 85,00
Smash box 1 weer op voorraad 2017 ! € 119,00
Colorfully city ( 2017 ) € 89,00
Some like it hot ( 2017 ) € 29,95

Vriendelijke Groet

Dennis

Laatst bewerkt:
Het is inmiddels ook mogelijk om met creditcard te bestellen bij ons.

Aangezien we hier wat vragen over hebben gehad hebben we dit ook mogelijk gemaakt in de webshop.

Vriendelijke Groet,

Dennis

Weer een mooie aanvulling en zoals altijd weer zeer scherp geprijsd. Wow wat een prijs voor de horn whistlers 2.0! Mooi dat er nu ook met een creditcard besteld kan worden. Weer een extra service die Vuurwerk Almerehaven die klant kan bieden.

Let op de Horn whistlers is de 2.0 ( 2017 ) voor € 60,00 Euro

Vriendelijk groet

Dennis

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

We hebben nog een aantal artikelen van Pangu erbij in de webshop let wel op 2017 deze artikelen zijn al besteld bij Pangu en bevestigd voor dit jaar en aangekocht.

Horn Whistlers 2.0 ( 2017 ) € 60,00 !!!
On the Beat ( 2017 ) € 85,00
Smash box 1 weer op voorraad 2017 ! € 119,00
Colorfully city ( 2017 ) € 89,00
Some like it hot ( 2017 ) € 29,95

Vriendelijke Groet

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan