Midnight Mania [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1502
Artikelnaam: Midnight Mania
Netto Kruitgewicht: 475 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Deze Zena cake schiet 19 super grote boeketten de lucht in met de volgende effecten: brocade crown mine to brocade crown, tiger tail to titanium coconut to purple and golden tail to red strobe willow with golden stars.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €29,95
O.a. verkrijgbaar bij:
ZenaVuurwerk.com

1502-Midnight-Mania-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm voor zo ver ik weet heeft vuurwerkvisie zijn nieuwe producten al bekend gemaakt .
waren deze nog vergeten ofzo

Er waren nog veel producten niet binnen tijdens de demo. Dus het was al bekend dat er nog veel andere nieuwe producten waren. De dummy's hiervan stonden ook al opgesteld bij vuurwerkvisie, en de afbeeldingen stonden al in de folder. Alleen nu zijn de prijzen ook bekend, en hopelijk volgt er snel beeldmateriaal.

Hiervan is de prijs echt top als het gaat om prijs en tubevulling. Dat heb ik ook wel anders gezien.
Ik ga deze even in de gaten houden. Moet ik nog wel een dealer in de buurt zoeken;-)
greetzz

Zou inderdaad mooi zijn als hier snel filmpjes van komen! Ben ook zeer benieuwd naar het filmpje, want de prijs voor een 19-shots cake met 25 gram per shot is in ieder geval interessant te noemen.

Wat een prachtige cake, mooie kleurencombinatie van paars met rood en een aparte combinatie van oranje met goud. Weer een parel uit de Visiekast!

Heuh wa; multicolour tip brocades met paars en rood? Apart! Prachtig! En dat oranje aan 't eind, huh; bijzondere bak!

Zo te zien zijn de mines ook erg vol.
Hopen dat de uiteindelijke productie ook zo is erg mooi.

Schitterende bak ja, effecten blijven lekker hangen! Heb helaas al wat van zulke bakken, dus laat deze staan maar lijkt me een goede optie voor volgend jaar. Ben benieuwd hoe deze in de straat presteert!

Wauw, deze bak ziet er erg goed uit voor die prijs! Ik had al wat signalen opgevangen dat we nog lang niet alle goede en mooie producten op de winkeliersdemo hadden gezien, maar deze is wel erg goed zeg!

Ik ben benieuwd of deze in werkelijkheid net zo goed is als op het filmpje, of dat het op het filmpje om een opgevoerde versie gaat. Denk dat ik hem toch maar ga bestellen want ik vind het een schitterende bak. Nu maar hopen dat mijn keuze goed uitpakt!

Ik ben benieuwd of deze in werkelijkheid net zo goed is als op het filmpje, of dat het op het filmpje om een opgevoerde versie gaat. Denk dat ik hem toch maar ga bestellen want ik vind het een schitterende bak. Nu maar hopen dat mijn keuze goed uitpakt!

Als ik naar alle filmpjes kijk van vuurwerkvisie, en een aantal producten vergelijk met de producten die op de demo zijn geschoten, dan heb ik niet het gevoel alsof er extra kruit in de cakes op de filmpjes ziet. De filmpjes zijn alleen flink ingezoomd, maar daar kunnen we wel doorheen kijken. :)

Ik verwacht dat deze cake voor de deur net zo zal presteren als op het filmpje. Hopefully I'm right!

Deze staat op de schietlijst van de Rowy Demo komende zaterdag. Ik ben benieuwd naar de beelden van deze cake en zullen dan ook zien of ie nou echt zo goed is!

Vanavond gezien, geen spijt van mijn aankoop. Grootte van de effecten als 15 grams potten, maar wel heel vol en langdurig en mooie kleuren. Aanrader!

Back
Bovenaan