Midnight Mania [Uitloop]

Viel mij ook niet tegen! Mooie effecten en vooral erg mooie kleuren. De rode-roze tips zijn wat snel vervlogen, maar dat zien we wel vaker bij dergelijke kleuren. Het oranje was meer donker geel, erg mooi.

Ik ben overtuigd na het zien van dit filmpje, deze cake heeft indrukwekend grote uitwerkingen en die rode uitlopende blinkers vind ik prachtig.

Super cake!! Ik vind het alleen wel opvallend dat er een zeer groot tempo verschil zit tussen de filmpjes van vuurwerkbieb en FPM! Ik vind hem op de FPM film veel toffer overkomen (los van het feit dat hij daar per 2 wordt geschoten).

Mijn camera stond niet zo goed ingesteld, waardoor de kleuren erg flets zijn. Daarnaast was de afstand groter. Ik denk dat daar de oorzaken zitten. Maar in het echt een hele gave cake Menjoh.

Kleursterren (vooral de gelige) mochten nog iets langer blijven hangen maar ook zo is het al een opvallend mooi hebbeding!

Geen spijt van me aankoop, denk als de straat naar deze heerlijke mines aan het kijken is er een paar mondjes open gaan vallen:p

waar is hier? Een forum vol mensen om met je mee te speuren! Als je wel een Vuurwerkvisie/Zena-dealer hebt kun je altijd vragen of 'ie een doosje wil bestellen zodat je eentje krijgt. Zijn vaak maar al te blij wat te kunnen scoren met goeie service :)

Ziet er erg goed uit deze cake! De subtiele tail vind ik zelf erg mooi en de boeketten lijken aardig groot. Voor 25 euro en 25 gram per schot lijkt me dit geen miskoop. Als het goed is past deze nog net binnen mijn budget.

Jammer, mijn midnight mania had helemaal niet de effecten die hij moest hebben. Er was geen goud te zien. Alleen maar peony effecten in roze/groen ofzo. Dat was wel jammer, waren wel groten effecten.

Waren er meer die dit hadden?

Ziet er erg goed uit deze cake! De subtiele tail vind ik zelf erg mooi en de boeketten lijken aardig groot. Voor 25 euro en 25 gram per schot lijkt me dit geen miskoop. Als het goed is past deze nog net binnen mijn budget.

Deze dus niet geleverd gekregen. Maar heb hem wel gezien iets verderop in de straat. Effecten leken vrij groot met die prachtige oplichtende tips. Echt een topper voor 25 euro.

Ik had twee van deze cakes. Ik vond ze persoonlijk erg mooi! Grote effecten welke ondanks de wind lang bleven hangen! Ook de combinatie van het goud en de paars/roze tips vond ik zelf erg mooi! Wat mij betreft zeker een aanrader!

Ik had twee van deze cakes. Ik vond ze persoonlijk erg mooi! Grote effecten welke ondanks de wind lang bleven hangen! Ook de combinatie van het goud en de paars/roze tips vond ik zelf erg mooi! Wat mij betreft zeker een aanrader!

Hier kan ik verder weinig aan toevoegen, echt een topper dit! Was ook één van de weinige cakes die weinig last van de wind leek te hebben.

Hier nog eentje maar dan moeten ze er ook niets aan veranderen en hem in deze staat blijven produceren.

Het enige wat ze van mij nog mogen verbeteren is de mine in het eerste schot. In vergelijking met de mines van Rubro was deze redelijk slap. Wel weer heel vol.

Precies als op de demo's: erg mooi gouden boeketten die opvallend goed gevuld zijn (25gram!), bijzonder gekleurde colortips waarvan die in de finale jammer genoeg ietwat snel vervlogen. De eerste mine was slap, de 2e dik en hoog! Erg mooie cake!

Deze had ik ook besteld maar deze hadden ze niet meer ,als aternatief event cake 1/25gr toen bleek dat ze mij de oude versie in de doos hadden gedaan,deze weer omgeruild tegen een golden dream van 2010 een hele toer...
Haha,heb ik vandaag zelf alsnog mogen meemaken om 17:15uur.
Een mooie cake met een bijzondere wave met lichtrode tips.
Effect is redelijk groot maar niet zo groot als buurt ass xxl.

Wat een dikke bak, is me als een van de weinige bijgebleven deze jaarwisseling!
Voor 24,95 een super cake waarvan de effecten vol en duidelijk zijn en ook nog eens prima blijven hangen!

pyro-freak

Herken ze alle drie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

midnightmania.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan