Midnight Delight

Deze cake lijkt mij in 2010 niet veranderd te zijn. Gelukkig! Lekkere knallen, grote en mooi ronde boeketten. Die rode blinkers erin doen het erg goed. Voor die 16 euro echt prima te pruimen. Gewoon een uitstekende cake met een uitstekende prijs.

Prachtige cake. Blij dat ik deze gewoon op mijn lijstje kan laten staan. Mooie peonies en palmen met blinkers, ik hoor ze sissen en daar houd ik van! :D

Voor 16 euro een koopje :)

Deze in Milheeze gezien en het is absoluut een leuk budgetpotje.
Niet geheel mijn smaak, maar de uitwerking is super, breed en een harde burst.
Topper voor zijn prijs.

Mja, deze kan ik me nog goed herinneren van vorig jaar, lekkere bak hoor! Harde bursts (hele) brede boeketten, vooral de multi colour peony effecten waren groots. Ook deze voorlopig dus onveranderd. Goede zaak, kan deze gewoon op de lijst blijven staan :wink:.

Deze vanavond live gezien en moet zeggen dat ik dit nog een van de betere boncakes vond die er vanavond tussen zaten.
Voor deze prijs absoluut een leuk bakkie om erbij te nemen.

Toppertje dit! Harde bursts en grote effecten die relatief laag boven de grond tot uiting komen. Absoluut waar voor je geld, dit was inderdaad één van de betere van de 'kleine bonfires'.

dit is een van de cake's die ik gratis krijg. heb hem vorig jaar een keer op een demo gezien en alleen de harde bursts staan me nog bij. had hem toen niet gekocht. maar dit jaar zit hij er toch bij. ben erg benieuwd hoe hij hier in de straat klinkt. moet haast wel goed zijn zoals ik hierboven allemaal hoor:)

Wat een topper was dit zeg! Volgend jaar absoluut weer!
Mooie grote multicolor peony afgewisseld door rode blinkers met palm pistil! Deed niks onder aan andere cakes, zeker gezien de prijs is dit één van mijn favorieten van de avond :D

Had deze cake om 00.10 aangestoken, en ik dacht dat hij eigenlijk niet zou opvallen. Maar het was juist het tegendeel. Erg grote boeketten en lekkere knallen, volgend jaar meer van Bonfireworks :wink:

deze was erg goed. zeer harde bursts en erg goede boeketten, zit er volgend jaar dan ook weer zeker bij. erg mooie/grote effecten had deze. deze schoot ik als eerste af, omdat ik toch met flinke bursts wou beginnen maar niet met een dure pot. dit is zeker een aanrader!

Ja topcakje dit, zeker als je de prijs erbij gaat bekijken. Deze gecombineerd met een silver salute geschoten voor 00:00, de buren deden massaal de gordijnen even opzij om te kijken :D. Lekker ding dit! Ook deze zit er volgend jaar weer gewoon bij!

Had hem dit jaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. De burst is niet loeihard, maar daar had ik al rekening mee gehouden. Zorg altijd dat er van alles wat in mijn collectie zit. Dit is, in mijn ogen, een cake die gewoon mooi is voor weinig geld. Het tempo is niet erg hoog. Daardoor heb je toch zo'n 30sec plezier. Ik moet wel zeggen dat ik deze cake, en ook de Miracle van bonfireworks, er beter uit vind komen dan de battle en de stars over paris van wolf, van vorig jaar. (2009-2010)

Back
Bovenaan