Midnight Delight

Had deze samen gekocht met de Intratuin omlabeling hiervan (Colour Explosions) en beide deden het super!
Bovendien is de burst ook zo lekker van deze kleine Bonfire potjes.
Vind alleen wel dat de prijs weer naar beneden kan want 16,95 euro per potje vind ik al naar de hoge kant gaan.
Ik hoop echt dat Bonfireworks afziet van schandalige Diamond Collection praktijken.

Lekker potje hoor, hij viel wel een beetje in het niet omdat hij samen afging met 2 hydra's van OF. Ik had gelukkig nog de 2010 versie geregeld.
Hij staat ergens in de 00:15 show, zal die binnenkort wel plaatsen.

Had deze samen gekocht met de Intratuin omlabeling hiervan (Colour Explosions) en beide deden het super!
Bovendien is de burst ook zo lekker van deze kleine Bonfire potjes.
Vind alleen wel dat de prijs weer naar beneden kan want 16,95 euro per potje vind ik al naar de hoge kant gaan.
Ik hoop echt dat Bonfireworks afziet van schandalige Diamond Collection praktijken.

Veel duurder moet het inderdaad niet worden 17.50 is de max :)

Dit is zeker een leuk potje! Had er dit jaar 3 doorgelont (eerst 1 en dan 2 tegelijk er achteraan) en dat beviel me goed. Volgend neem ik hem in ieder geval weer!

Hoop dat hij niet slechter word dit jaar en de prijs niet hoger dan 17.50 dan neem ik er misschien wel 2 :) vooral met voor bestel korting :)

nee dit is niet meer mijn potje van toen .
oke de burst is nog even goed , maar als ik naar die peonys kijk denk ik nee .
die waren voorheen veel voller in mijn optiek

gemixede gevoelen bij deze op het filmpje komt hij namelijk niet helemaal over zoals ik hem altijd gewend ben geweest, maar dat kan live anders zijn. Zo vond ik deze altijd een lekkere burst hebben en opvallend grote boeketten hebben en dat mis ik een beetje. Dat samen met de verhoogde prijs maakt hem van een zeker naar een onzeker.

Gelukkig heb ik 3 oude versies vast staan 2011 versie net als ik vorig jaar had. Voor maar 35 euro Totaal :) Jammer dat ze zulke dingen aan de ***** maken :(

Het blijft een toppertje mooie boeketten en lekkere burst. Heerlijk deze, en eind van het jaar zeker weer in mijn collectie....

Back
Bovenaan