Metallion Blitz

Ik vond het een prima box. Niet denderend, en ik zou er ook geen 140 euro voor over hebben! Maar genoeg afwisseling, burst op zich prima. Geen top product, maar voor rond de 100 euro wel een prima box die vrij lang duurt en veel afwisseling heeft.

Toen ik vorig jaar deze box zag bij de demo van Mania, was ik direct al gecharmeerd van de variatie aan effecten én schietrichtingen. Ik ben echt liefhebber van boxen met verschillende schietrichtingen. De vette crossettes maakten mij ook echt warm van binnen. De prijs is ook echt prima te noemen. In de straat viel deze box niks tegen; hij maakte zijn verwachtingen helemaal waar! De boeketten zijn niet super goed gevuld, maar al met al zorgt het toch steeds voor een volle lucht, aangezien er vaak meerdere schoten tegelijk de lucht in gaan. Zeker een aanrader!

Dit is nog eens een review, Thanks!
Deze dit jaar in de straat, zit alleen te twijfelen m.b.t. afsteekmoment.
00:00uur boxje of meer 18:00

Zit hier ook over te twijfelen.. mooie box voor 95 euro.. zal hij het waard zijn? Filmpjes zijn best verschillend.

Ja snap ik je ziet best verschillen.
ik heb hem gehaald op de gok.
Maar het afsteekmoment (tijdstip) is wel een brainer.:frusty:

Damn dikke beuker, geweldig, en hij ging maar door en door tot een mega finale hem afmaakte. Dik kippenvel moment als 1e grote bak van de avond. Bestaat ie helemaal niet meer of nog een omlabeling? Ik had nog een oudje.

Back
Bovenaan