Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zolang je je kiddo maar niet op 1 januari krijgt. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat heel brak en heel moe taart en koffie uitdelen isKerst met de familie... Oud en Nieuw wordt dit jaar rustig beetje buiten stoken. Vrouwtje is dan hoogzwanger en die wil dan liever geen mensen uitnodigen.. helemaal prima. Papa staat buiten!![]()
Haha! Zou wel mixed feelings zijn.. puffen terwijl je weet dat de freaks allemaal aan het rammen zijn buiten! Begin februari uitgerekend dus ik zit denk ik wel veilig! *afkloppen*Zolang je je kiddo maar niet op 1 januari krijgt. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat heel brak en heel moe taart en koffie uitdelen is![]()
Hahah, een dag heeft 24 uur he? Ze wachten maar ff totdat jij uitgestookt bentHaha! Zou wel mixed feelings zijn.. puffen terwijl je weet dat de freaks allemaal aan het rammen zijn buiten! Begin februari uitgerekend dus ik zit denk ik wel veilig! *afkloppen*
De eerste knalde er ook zo uit... dus zou ergens wel een gaatje moeten vinden! Komt ze terug met de vraag of ik vuurwerk belangrijker vind dan mijn gezin. Dan moet ik met een strak gezicht keihard liegen dat mijn gezin belangrijker vind toch?Hahah, een dag heeft 24 uur he? Ze wachten maar ff totdat jij uitgestookt bent![]()
Haha, dat wordt nooit meer een poging voor een derde als ik het zo leesDe eerste knalde er ook zo uit... dus zou ergens wel een gaatje moeten vinden! Komt ze terug met de vraag of ik vuurwerk belangrijker vind dan mijn gezin. Dan moet ik met een strak gezicht keihard liegen dat mijn gezin belangrijker vind toch?![]()
Vind 2 genoeg ook hoor.. moet wel budget overhouden voor vw.Haha, dat wordt nooit meer een poging voor een derde als ik het zo lees![]()