Messier A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L [NL]

Ik heb deze doos met 24 stuks besteld. Helaas lees ik pas daarna over het a,b,c verhaal. Ik ging er blind van uit dat het 2 x de serie van 12 was. Hopen dat dit misschien toch het geval is.

Ik heb deze doos met 24 stuks besteld. Helaas lees ik pas daarna over het a,b,c verhaal. Ik ging er blind van uit dat het 2 x de serie van 12 was. Hopen dat dit misschien toch het geval is.
Ja ik had hem al in mijn winkelwagen staan, maar ik begon te twijfelen toen ik het plaatje zag. Ik hoop voor je dat het de hele serie is maar ik denk nu dus van niet.

ik ben dus niet de enigste die er over twijfelt. ene kant wel jammer als het er maar 3 zijn.
maar aan de andere kant. beetje doorlonten met ABC AAC BBA etc. kan je toch wat leuks maken voor niet al te veel

Ja ik had hem al in mijn winkelwagen staan, maar ik begon te twijfelen toen ik het plaatje zag. Ik hoop voor je dat het de hele serie is maar ik denk nu dus van niet.

ach we zien het wel, het blijft geen straf om het af te steken. mooie w shape maken 3x8 cakes

Zena NL mag volgens mij maar 3 v.d. 12 Messiers verkopen. Dus waarschijnlijk krijg je, jammer genoeg, 8 van elk als je een karton koopt.

Ik heb er even een belletje aan gewaagd naar Vuurwerkvisie en die wisten te vertellen dat het om elk 8 stuks van de A/B/C cake gaat

Hmm, raar om te horen dit. Ik heb een mailtje naar Macet Vuurwerk gestuurd, en zij zeiden dat het de A t/m L serie is keer twee. Misschien kan een ander dit verduidelijken?

Ik kreeg een berichtje van zenavuurwerk nl op facebook:

ik: ik zie karton voordeel van de Messier. alleen nu staat er 24x 16 shots. ik wil het graag bestellen maar zijn het 12 verschillende messiers dus 2x12 soorten. of zijn het maar 3 soorten alleen a b c?

Zena: Het ijn 3 soorten met verschillende effecten. Je krijgt ds in totaal 8x 3 verschillende Messier cakes.

Hoop dat ik hier mensen mee geholpen heb

ZENA NL/Vuurwerkvisie heeft al 2 jaar inderdaad alleen nog de nieuwe reeks A, B en C in het assortiment zitten. De volledige (oude) reeks A t/m L is alleen vanuit restvoorraden van NL-winkeliers te krijgen of in BE.

Ik zit ook te twijfelen om zo'n karton te bestellen. Zijn er mensen die ervaring hebben met de 3 MessierS?

Aaah zonde, ik had het karton besteld met de (hoop) gedachte dat het om 2x12 verschillende cakes ging.
Aangezien de kleuren van de verpakkingen op de zena shop er anders uitzien dan de ABC van de A t/m L, zijn het dan wel dezelfde A, B en C cakes of is de nederlandse versie verschillend?

er is zeker ook niemand die weet welke 3 het zijn, Ja er staat A.B.C maar dat blijft een raadsel als op de foto's afgaan zijn het ten eerste andere kleuren, welke 3 messiers mochten nog verkocht worden in Nederland ?. niet dat het dalijk messier D is maar dan omgelabeld naar a dan heb je mooi 8 flut cakes voor dat geld
EDIT: volgens de labels zijn het alle 3 dus messier k dat is niet zo maar verwacht er daar wel 1 van de 3 van

heb ze inmiddels opgehaald, 1 doos is het dus nieuwe verpakkings- eenheid. op
A B en C staat een indentieken beschrijving: Green tail to green glitter with purple star, Red tail to crackling . ik hoop dat het niet waar is wat erop staat anders heb ik 24x hetzelfde potje

Jep, lijkt me sterk dat het 3 dezelfde cakes zijn, waarom zouden ze het anders A, B & C noemen? Maar dat op elke cake dezelfde effect omschrijving staat baart me wel een beetje zorgen.

Iemand deze al getest? Wilde het vanavond doen maar moest rekening houden met de oudjes :P

Messier A is sterren met blinkers, om en om gaan ze de lucht in. blauw met witte blink dan rood met groene blink.

Messier B is paarse sterren met crackling

Messier C is om en om rode peony groene ster dan crackling

Ik vond A erg mooi, deed me een denken aan citylights van bonfire

ik weet niet meer wat wat was maar het waren goeie bursts en grooten boeketen vergeleken met pyros myth, #1 of jackpot. leuk te combineren met andere cakes of met elkaar , heb ze helaas niet alle 24 op kunnen schieten.

Back
Bovenaan