Memorial Shot [GEANNULEERD]

Als liefhebber wacht ik al sinds de introductie op het forum, op de "Twinkling Bauhinia". Nu die er eindelijk komt... applaus :applause:

Had eerlijk gezegd meer gehoopt op een 50mm Single Single shot in dit effect, omdat die er waarschijnlijk mooier uit zou komen of meer sterren in kunnen van dit effect.
Nu die er komt en ik het filmpje zie ben ik uiteraard blij, echt complimenten, maar als ik kritisch ben had ik em liever gezien zonder die witte blinkers. Heb zo het idee dat ze te veel af zullen leiden.

De consument ziet het gewoon als een mooi effect (in zijn geheel), maar de liefhebber (voor wie dit product echt is bedoeld neem ik aan) koopt em echt voor het farfalle/tourbillion effect.
Het is erg netjes als dit echt zou uitkomen zoals op het filmpje met een "White Strobe core/center", maar toch vraag ik mij af in hoevere het tourbillion effect nog op zal vallen in deze combimatie.
Het is geen shell waar er veel sterren van inzitten met een grote spreiding om beide goed tot hun recht te laten komen.

Ik heb mijn twijfels, maar dikke complimenten!! :thumbsup:

Hopelijk is het geen "Rubro" en kunnen we dit echt verwachten in de straat.

Nu al de importeur van het jaar voor mij persoonlijk.

Mooi ding, maar ik denk vooral voor ons, liefhebbers. Mooi uitgewerkt, weinig spektakel. Ben benieuwd naar de straatversie.

Ik las ook dat er een cake variant van komt. Daarvan ben ik heel benieuwd naar de beelden. Want als er meerdere schoten tegelijk gaan ben ik bang dat het een rommeltje wordt, maar schot voor schot kan dat wel eens heel mooi uitpakken...

ze zullen per stuk zullen wordeb verkocht voor 7,95 eu normale prijs.
Ik hoop op een leuke freakactie om in te slaan

Laatst bewerkt:
Dit product mag alleen dit jaar nog ben benieuwd of ze het in een bulkverkoop gooien

Waarom dat?
Ten 1e is het een voornemen wat betreft besluit.
Ten 2e zijn we in meerdere landen actief waar deze wel verkocht kunnen worden.

Wij zijn van mening een nette en realistische prijs te vragen.
De vraag zal waarschijnlijk ook groter zijn dan het aanbod.
Maar dat weten we in December:p

Gr
Evolution Fireworks

Waarom dat?
Ten 1e is het een voornemen wat betreft besluit.
Ten 2e zijn we in meerdere landen actief waar deze wel verkocht kunnen worden.

Wij zijn van mening een nette en realistische prijs te vragen.
De vraag zal waarschijnlijk ook groter zijn dan het aanbod.
Maar dat weten we in December:p

Gr
Evolution Fireworks

In welk land zijn jullie actief waar F3 singleshots verkocht mogen worden?

Ben erg benieuwd naar de cake variant in 30mm, lijkt mij erg moeilijk om dit effect daarin goed te krijgen.

Even een post kopieren van de buurtjes.
Gepost door Recemonster.

;)

Men heeft er heel lang op moeten wachten.

En velen hadden het niet meer verwacht,maar naar 4 jaar doorzetten en testen hebben we het toch voor elkaar gekregen.

Het 30mm farfalla effect designed by Evolution Fireworks.

Een uiterst mooi en uniek effect waar we ontzettend trots op zijn.

Door de arbeidsintensieve productie helaas maar 100 dozen beschikbaar welke we eerlijk proberen te verdelen onder de geïnteresseerde Evolution dealers.

Onderstaand filmpje is op 130mtr afstand gefilmd.
https://www.facebook.com/681808311865105/videos/290205351873177/

Back
Bovenaan