Meldpunt voor wie géén vuurwerkoverlast ervaart

Zo, dat is een mooi succes. Die Edese Post heeft ook een papieren editie met een oplage van boven de 30.000, misschien verschijnt de tekst ook in de krant. Aandacht voor het meldpunt was er eerder ook al in de huiskrant van good old Frits: https://rijswijksdagblad.nl/geen-overlast-van-vuurwerk-meld-het-ook/

Misschien is het een idee dat elke VWC-er een eigen versie maakt van dat bericht in de Edese Post (aangepast voor wat betreft het aantal meldingen en aangepast voor wat betreft het percentage tegenstanders van een verbod in zijn gemeente) en dat aanbiedt aan lokale media? Met name huis-aan-huis-bladen en plaatselijke nieuwssites plaatsen dit soort berichten vaak één op één.

Edit: 5.003 !

Heb het artikel van de Edese Post doorgestuurd naar de internet redactie van o.a. het Leidsch dagblad. Kijken of er wat uitkomt - over het algemeen hebben die een vooral negatieve blik op dit onderwerp.

Heb het artikel van de Edese Post doorgestuurd naar de internet redactie van o.a. het Leidsch dagblad. Kijken of er wat uitkomt - over het algemeen hebben die een vooral negatieve blik op dit onderwerp.

Goed werk. Maar heb je de tekst wel geactualiseerd? En Leidse cijfers gebruikt?

Misschien kun je het ook aanbieden aan lokale sufferdjes? Die doen er veel sneller iets mee.

Voor een lokaal katwijks krantje (Katwijksche Post) heb ik een tipje gestuurd naar de redactie, met de goede resulten van de poll van De Stentor en het feit dat de katwijkse verzorgingshuizen expliciet geen verbod wilden hebben.

Exact 48 uur na opening van het meldpunt stond de teller zojuist op 4.292. Dat is een gemiddelde van 89,41 meldingen per uur. Als het zo doorgaat, komen we op 31 december om 20 uur 's avonds uit op 77.256 meldingen.

Exact 72 uur na opening van het meldpunt stond de teller op 5.499. Dat is een gemiddelde van 76,37 meldingen per uur. Als het zo doorgaat, komen we op 31 december om 20 uur 's avonds uit op 64.155 meldingen.

En vandaag weer een dag zonder overlast, dus weer een melding! Doe gezellig mee zou ik zeggen :D wel alleen als je geen overlast ervaart natuurlijk, moet wel betrouwbaar blijven :D

vooruit dan met de geit, nog een vandaag. Ik woon namelijk in een andere gemeente dan waar ik werk. In beide gemeentes geen overlast, dus 2 meldingen zijn wel op zijn plaats :D

En de anti's hebben het meldpunt ook gevonden. Bedankt voor jullie meldingen. Elke melding van geen overlast is er eentje :D

Citaten:
"en we spammen de 6300 voorbij...Hier alleen mar ellende met oud en nieuw en al maanden eerder (Gelderland)"

"Absoluut verbieden, alleen nog officieel vuurwerk, mijn dieren zijn dagenlang van streek (Flevoland)"

''De een na de ander harde knal bij mij in het drop. Dat bezorgd mij VEEL!!! overlast !!!. Zielige meldpunt dit wel. Het meldpunt van Arno de Bonte krijgt altijd VEEL !!! meer meldingen. ha ha ha. (Zuid-Holland)'' :bonk:

zijn ze nu echt zo dom

Deze dan:

Meltpunt van Arno de Bonte was vel beter ha hah a . Die deed goet veel slimmer dan julie. Koste heelemaal geeen tijd om lekker vaak te stemen ha ha ha. (Zuid-Holland)

Back
Bovenaan