Zena Megastore Olen

Nog meer nieuwe films:

8302 LUYPAERS JACKAL BUZZARD

7012 BEST CATCH HUNGRY SHARK

7013 BEST CATCH ELECTRIC EEL

7011 BEST CATCH MAD KOI

Dat klopt, maar uiteindelijk zal funke zich ook moeten houden aan bepaalde richtlijnen. Kijk maar naar het 19 shots assortiment hoe dat achteruit is gegaan. Als je de fireball van funke hebt gezien dan weet je genoeg. Funke heeft eerst lekker alles in het illegale circuit gegooid om daar naam te maken. En nu hebben ze nog nl en de veroverd. Maar ik denk niet dat funke het volhoud. Naar mijn mening een snel geld verdienen kwestie

Wat ik in ieder geval heb meegekregen is dat de grote Funke bakken dit jaar waarschijnlijk half november binnenkomen en dat geen enkele meer compound is, je zult ze dus zelf door moeten lonten. Of de kwaliteit identiek is als vorig jaar is giswerk.

Is nooit compound geweest.. rubro systeemvmet bundeltjes tegen elkaar door laten branden.

werkt redelijk, mit je ondergrond vlak is, leg ze zon grote doos op een "klinker" staar die een beetje bol loopt dan heb je kans dat er in het midden van de box geen goed contact is tussen de "reepjes"

Net nieuw op de Zena site zag ik, interessant :)
Nog geen topic kunnen vinden.
Tevens een nieuwe 0.8" 16sh salute cake.
Beide leuk geprijsd! Benieuwd naar de eerste beelden/reacties/ervaringen :)

Misschien binnenkort effe een ritje naar België, dan neem ik er zeker een paar mee om te testen :)

Net nieuw op de Zena site zag ik, interessant :)
Nog geen topic kunnen vinden.
Tevens een nieuwe 0.8" 16sh salute cake.
Beide leuk geprijsd! Benieuwd naar de eerste beelden/reacties/ervaringen :)

Gisteren eentje getest maar viel mij tegen, denk dat de bebbi boob ze er uit knalt.

Laatst bewerkt:
Ja, weet ik en daarom probeer ik toch maar weer een bestaande vraag zichtbaar te maken onder het mom "nooit geschoten altijd mis" :wink:

Back
Bovenaan