Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Tsja. Mijn gezin van vier en de acht familieleden die ik heb ingeschakeld, hebben allemaal een mail gekregen.

Let op! In het onderzoek van vandaag over de politicus van het jaar zit ook een stukje vuurwerkenquete (verborgen) de vraag of alles soms verboden moet worden (omdat de oogartsen dat willen).

Let op! In het onderzoek van vandaag over de politicus van het jaar zit ook een stukje vuurwerkenquete (verborgen) de vraag of alles soms verboden moet worden (omdat de oogartsen dat willen).

Ingevuld, ik kreeg zelf een stukje of ik akkoord zou zijn met een verbod op knalvuurwerk danwel vuurpijlen danwel al het vuurwerk.

Dank voor het melden. Ik wilde deze skippen maar toch blj dat ik 'm ingevuld heb nu.

Goeie tip! Ik had em ook bijna overgeslagen... nu toch nog 2 vuurwerk vragen kunnen invullen :thumbup:

Hopelijk komt dit ook bij alle eerdere invullers nog onder de aandacht!

De resultaten van de vuurwerkenquete worden dinsdag a.s. bekend gemaakt. Nog een paar dagen de tijd dus om iedereen in je omgeving te vragen of hij/zij mee wil doen.

Hier nog eentje. Waarom zal het niet behandeld zijn? Wilden poll van vandaag nog meetellen?

Back
Bovenaan