Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die oranje Happiness waren de originelen, klopt dat? Die hadden tevens het mooiste label en de mooiste omdoos. De varianten die daarna volgden waren telkens minder in uitwerking. Die ene met een roze label zie hierboven aan het begin van dit topic) kwamen na die oranje en de kwaliteit van die viel toen nog wel mee, maar toen kwamen er varianten in omloop met lelijke eigen labels en de kwaliteit zal daarvan vast ook wel niet heel erg soep meer zijn geweest.
Heb even het volgens mij oorspronkelijke, oranje label opgezocht, deze dus:
![]()
Hier nog wat andere labels:
![]()
![]()
![]()
Met dank aan http://www.roelwijngaarden.com/.
Man, hier moet ik toch even een heel dik traantje bij wegpinken. Wat gaaf om die oude labels weer eens te zien, pure nostalgie! Ik heb hier vroegâh massa's van afgestoken, vooral dat roze label onderaan is me heel goed bijgebleven.
Die videoband heb ik gelijk mee naar huis genomen en staat op de nominatie om zo snel mogelijk gedigitaliseerd te worden. Ik wist niet eens dat hij er was en wat leuk om jezelf weer eens te zien als een jongetje van 11. En dan die piepstem, echt een giller.
Kijk en oordeel zelf.
Voor mij niet als vanouds.![]()