Meld je aan bij Opiniepanel 1Vandaag en panel Hart van Nederland

Link werkt niet, ook de link op facebook niet. Brengt mij op een pagina waarin ik bedankt word voor mijn bijdrage....

Ik heb vandaag pas het onderzoek in de mail gekregen. Uitslag 24 november terwijl ik vandaag ook alweer zag dat volgens 1vandaag een meerderheid voor een verbod is ... :bonk:
Je kan dit dus blijkbaar ook onbeperkt invullen :shocked:

Eenvandaag had gister een item met titel "waarom is er nog geen vuurwerkverbod?" wat hun gekleurde standpunt wel aanduidde... Inclusief "oogarts" Faber die toch echt met pensioen is, meende ik??

Ik heb vandaag pas het onderzoek in de mail gekregen. Uitslag 24 november terwijl ik vandaag ook alweer zag dat volgens 1vandaag een meerderheid voor een verbod is ... :bonk:
Je kan dit dus blijkbaar ook onbeperkt invullen :shocked:

Uitslag 24 november mijn reet. De uitslag is nog steeds precies hetzelfde stuk dat al op de site stond.
Daarnaast staat dat het onderzoek gehouden is van 14 t/m 16 november. Ik heb de enquete pas gehad op 18 november en deze ingevuld.
Klopt geen hout van volgens mij ...

Uitslag 24 november mijn reet. De uitslag is nog steeds precies hetzelfde stuk dat al op de site stond.
Daarnaast staat dat het onderzoek gehouden is van 14 t/m 16 november. Ik heb de enquete pas gehad op 18 november en deze ingevuld.
Klopt geen hout van volgens mij ...

Is 16 november niet de dag waarop het ineens niet meer mogelijk was om ook via de website van 1 Vandaag mee te doen aan het onderzoek?

1-Vvwverbodtotaal.png

BRON, 17-11-2022: 1Vandaag https://eenvandaag.avrotros.nl/pane...emeenten-vragen-kabinet-om-in-actie-te-komen/

Deze snap ik niet, help me ns:

uit 2021 enquete, 2021 partijverdeling kiezers voor algeheel verbod
1-Vverbodpartijen21.png

Artikel van 2022 enquete, in statistiek staat "kiezers TK 2021" (Tweede Kamer) dus lijkt me om zelfde cijfers te gaan:
1-Vvwverbodpartijen.png

Niet dus. Meest waarschijnlijk is dat de stagaire een fout heeft gemaakt met het tekstje in de statistiek hoor, maar da's wel slordig dan. Zal eens een mailtje doen.

Nog wat van gehoord ? Via Twitter wensen ze bij 1vandaag niet te reageren op mijn vraag ... :shocked:

Back
Bovenaan