Meld je aan bij Opiniepanel 1Vandaag en panel Hart van Nederland

Heb nog even een berichtje gedaan aan de HVLV hierover. Misschien kunnen zij er nog wat mee ..

Stemmingmakerij,hoezo "klaar voor verbod", getal is vrijwel gelijk aan vorige 2 jaren, enkel eprocenten verandering zijn niet significant. "Klaar" víndt eenvandaag...een interpretatie naar eigen wensdenken.

1vandaag heeft een enquête verstuurd over huisdieren. Hierin staan ook een paar vragen over vuurwerk

Ik heb hem net ingevuld, maar geen enkele vraag over vuurwerk:confused:

Zouden die vragen pas veschijnen als je bepaalde antwoorden geeft op vorige vragen? Soort van if, then else..
Heb echt 2x terug geklikt of ik niks was vergeten of niet goed had gelezen, heel vreemd.

Ingevuld en onderbouwd met een zeer scherpe onderbouwde mening. Het geeft toch weer een enorm bittere smaak in de mond dat dit soort polls weer langs komen.

Was weer hele bijzondere vraagstelling. “Wat ga je afsteken... siervuurwerk of knalvuurwerk?” Heb ook met flink commentaar alles ingevuld.

Uit betrouwbare bron weet ik dat er in de media zo verschrikkelijk weinig kennis is. Ze weten echt niet dat rotjes, matten en pijlen al een tijd verboden zijn. Er was deze week weer op tv een item over dat ‘vierwerk’ gezwets. Worden gewoon filmpjes ingestart van knalwerk en pijlen. Op commentaar kijkt zo’n trutje van de redactie je glazig aan “oh mag dat al niet meer?”

@Micks. Dat zal helaas zo blijven totdat het verboden is. Dan wordt de sportvisserij oid aangepakt omdat niets meer van deze tijd is.:no:

In het Eenvandaag Opiniepanel wordt vandaag weer de vraag gesteld of vuurwerk verboden moet worden en of vuurwerk bij oud en nieuw hoort. Diegene die hieraan meedoet, even invullen. ;)

Eddy.

Back
Bovenaan