Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bijzonder dat ik deze dan weer niet gehad heb. Toch maar even ingevuld via de site
Link werkt niet, ook de link op facebook niet. Brengt mij op een pagina waarin ik bedankt word voor mijn bijdrage....
Eenvandaag had gister een item met titel "waarom is er nog geen vuurwerkverbod?" wat hun gekleurde standpunt wel aanduidde... Inclusief "oogarts" Faber die toch echt met pensioen is, meende ik??
Ja maar hij lobbyt nog volop tegen het vreselijke vuurwerk!Ja die is pensioen.
Ik heb vandaag pas het onderzoek in de mail gekregen. Uitslag 24 november terwijl ik vandaag ook alweer zag dat volgens 1vandaag een meerderheid voor een verbod is ...
Je kan dit dus blijkbaar ook onbeperkt invullen![]()
Uitslag 24 november mijn reet. De uitslag is nog steeds precies hetzelfde stuk dat al op de site stond.
Daarnaast staat dat het onderzoek gehouden is van 14 t/m 16 november. Ik heb de enquete pas gehad op 18 november en deze ingevuld.
Klopt geen hout van volgens mij ...
Verifieerbaar? Zal hier vorig jaar toch ook verslag van gedaan zijn, ff naast mekaar leggen.Uitslag 24 november mijn reet. De uitslag is nog steeds precies hetzelfde stuk dat al op de site stond.
Nooit weer aan gedacht maar idd ook hier geen reactie....Nog wat van gehoord ? Via Twitter wensen ze bij 1vandaag niet te reageren op mijn vraag ...![]()