Meld je aan bij Opiniepanel 1Vandaag en panel Hart van Nederland

Gemiste kans voor wie zich niet heeft ingeschreven bij het opiniepanel van 1Vandaag. De leden hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een onderzoek met vragen over 2021, waaronder twee (levensgevaarlijke) vuurwerkgerelateerde vragen.

Denk je dat het vanaf volgend jaar permanent verboden wordt voor consumenten om zelf vuurwerk af te steken of denk je dat het kabinet licht- en siervuurwerk weer zal toestaan?

Selecteer slechts één antwoord.

Ik denk dat het afsteken van vuurwerk door consumenten vanaf 2021 permanent verboden wordt

Ik denk dat het afsteken van licht en siervuurwerk vanaf 2021 weer wordt toegestaan

Weet niet / geen mening

Zou je het een goede of slechte zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk door consumenten permanent verboden wordt?

Goede zaak

Slechte zaak

Weet niet / geen mening

Ik zie de uitslag en de bijbehorende berichtgeving c.q. reacties van politici met angst en beven tegemoet. Heb niet de indruk dat vuurwerkliefhebbers in Nederland zich massaal hebben aangemeld.

Gemiste kans voor wie zich niet heeft ingeschreven bij het opiniepanel van 1Vandaag. De leden hebben vandaag een uitnodiging gekregen voor een onderzoek met vragen over 2021, waaronder twee (levensgevaarlijke) vuurwerkgerelateerde vragen.

Denk je dat het vanaf volgend jaar permanent verboden wordt voor consumenten om zelf vuurwerk af te steken of denk je dat het kabinet licht- en siervuurwerk weer zal toestaan?

Ik denk dat het afsteken van vuurwerk door consumenten vanaf 2021 permanent verboden wordt

Ik denk dat het afsteken van licht en siervuurwerk vanaf 2021 weer wordt toegestaan

Weet niet / geen mening

Zou je het een goede of slechte zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk door consumenten permanent verboden wordt?

Goede zaak

Slechte zaak

Weet niet / geen mening

Ik zie de uitslag en de bijbehorende berichtgeving c.q. reacties van politici met angst en beven tegemoet. Heb niet de indruk dat vuurwerkliefhebbers in Nederland zich massaal hebben aangemeld.

Vreemde zaak. Ik ben al jaren lid maar geen uitnodiging ontvangen :rolleyes:

Uiteraard deze ook weer ingevuld. Het lijkt erop dat een groot deel van de mensen hier het belang er niet van inziet. Jammer!

Weet niet / geen mening

Goede zaak

Slechte zaak

Weet niet / geen mening

Kut, ik hoop dat er toch een flink aantal leden zich aangemeld hebben en hier iets mee gedaan hebben. Gemiste kans inderdaad, dit soort dingen gaan mega groot in het nieuws uitgemeten worden. Van alle dingen die we de afgelopen maanden hadden kunnen invullen was die eentje die misschien wel in de top3 had gemoeten.

Ik heb me net aangemeld, hoop dat ik dat vuurwerk onderzoek nog binnenkrijg, en anders volgend jaar

Hier ook (nog) niet

Heb ooit mijn hele familie ingeschreven, weet op basis daarvan dat uitnodigingsmails doorgaans niet allemaal tegelijk binnenkomen.

Vandaag b.v. een binnengekregen rond 18.30 uur, maar ook één rond 21.30 uur.

Laatst bewerkt:
Done! Die van het opiniepanel vul ik dit jaar eigenlijk meer in dan ooit tevoren, haha. Voorheen sloeg ik er meestal wel e.e.a. over. Sommige onderwerpen gingen mij dan toch al niets aan, maar dat is zeker het laatste half jaar wel anders.

Kan ik toch m'n klaagzang gewoon kwijt zonder dat een ander er last van heeft. :p

Back
Bovenaan