Dus normaal gesproken geen probleem als ik er donderdag rond 7.30 ben?
Als alles volgens plan verloopt, gaan wij op de afgesproken tijd uitleveren.
Gerrit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik app gerrit om 3.30 wel even om te vragen of de levering er al is...![]()
Hallo,
Net contact gehad met Rubro.
De vrachtwagens gaan vanaf morgenochtend 09.00 uur rijden van Hamburg naar de Duitse opslag van Rubro/Mania. De verwachting is dat alles wat morgen moet binnen komen, morgen avond in de opslag in Duitsland staat.
Wij laten morgenavond twee busjes rijden naar Rubro. en hopen deze rond 02.00 uur a 03.00 uur weer terug te zien in Leeuwarden. Vanaf dat moment gaan wij de ontbrekende items bij de bestellingen plaatsen.
Met knallende groet,
Gerrit
En zo maak je dus "vrienden"
Desondanks dat ik geen "problemen" hoef te hebben ivm items voor O&N, vind ook ik dat we de mensen die ons willen voorzien van genoeg kruit,maar is iets meer (zichtbaar)dankbaar mogen zijn.
Zelf heb ik wat jaren terug een keer een deel van die voorbereidingen tot aan het verkoop moment mee mogen maken,en het is een "veldslag" die er aan vooraf gaat.
Heel veel mensen hebben geen idee wat er aan vooraf gaat,tot wij onze bestelling "even gewoon gaan ophalen" bij de vuurwerkwinkel.
Dames en Heren planners en sjouwers,bedankt voor de moeite die jullie hier elk jaar weer insteken,terwijl 80% van ons slaapt,zijn julie ook nog in de weer om te zorgen dat iedereen zijn vuurwerk optijd heeft.![]()
Anders ga je campen voor de winkel ingang,wedden dat hij er toch een keer langs moetHe goeie tip ik neem ook wat mee, als hij dan beschikbaar is om het in ontvangst te nemen
Ik vertrek rond 5.30 uit Purmerend. Zin in.