Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vergeet soms wel eens wat er allemaal aan vooraf gaat, wanneer jij een vuurwerkwinkel binnenkomt en je bestelling op je gemak op kunt halen. Ik heb echt enorm veel respect voor iedereen die daar aan meewerkt. Om dan tussendoor ook nog even de freaks gerust te stellen, dat is pure klasse!

En zo maak je dus "vrienden" :D
Desondanks dat ik geen "problemen" hoef te hebben ivm items voor O&N, vind ook ik dat we de mensen die ons willen voorzien van genoeg kruit,maar is iets meer (zichtbaar)dankbaar mogen zijn.
Zelf heb ik wat jaren terug een keer een deel van die voorbereidingen tot aan het verkoop moment mee mogen maken,en het is een "veldslag" die er aan vooraf gaat.
Heel veel mensen hebben geen idee wat er aan vooraf gaat,tot wij onze bestelling "even gewoon gaan ophalen" bij de vuurwerkwinkel.
Dames en Heren planners en sjouwers,bedankt voor de moeite die jullie hier elk jaar weer insteken,terwijl 80% van ons slaapt,zijn julie ook nog in de weer om te zorgen dat iedereen zijn vuurwerk optijd heeft. :cool:

Hallo,

Net contact gehad met Rubro.
De vrachtwagens gaan vanaf morgenochtend 09.00 uur rijden van Hamburg naar de Duitse opslag van Rubro/Mania. De verwachting is dat alles wat morgen moet binnen komen, morgen avond in de opslag in Duitsland staat.

Wij laten morgenavond twee busjes rijden naar Rubro. en hopen deze rond 02.00 uur a 03.00 uur weer terug te zien in Leeuwarden. Vanaf dat moment gaan wij de ontbrekende items bij de bestellingen plaatsen.

Met knallende groet,

Gerrit

Bedankt Gerrit maar ik doelde eigenlijk op de botte vraag van pyrofreak96.

En zo maak je dus "vrienden" :D
Desondanks dat ik geen "problemen" hoef te hebben ivm items voor O&N, vind ook ik dat we de mensen die ons willen voorzien van genoeg kruit,maar is iets meer (zichtbaar)dankbaar mogen zijn.
Zelf heb ik wat jaren terug een keer een deel van die voorbereidingen tot aan het verkoop moment mee mogen maken,en het is een "veldslag" die er aan vooraf gaat.
Heel veel mensen hebben geen idee wat er aan vooraf gaat,tot wij onze bestelling "even gewoon gaan ophalen" bij de vuurwerkwinkel.
Dames en Heren planners en sjouwers,bedankt voor de moeite die jullie hier elk jaar weer insteken,terwijl 80% van ons slaapt,zijn julie ook nog in de weer om te zorgen dat iedereen zijn vuurwerk optijd heeft. :cool:

Als je Gerrit "zicbtbaar" wil bedanken... hij is naast een liefhebber van vuurwerk ook een liefhebber van een beetje zoettigheid. Ik kan je zeggen dat ik wat heb voorgesteld, Gerrit vaker "nee" heeft gezegd, maar dat doosje bonbons komt er:D. Een indirect bedankje van mijn kant voor dit alles hier. Tip:wink:

Gerrit succes vanavond! Vandaag vroeg naar bed, en dan een meer dan 3 uur lange rit naar Leeuwarden. Tot een uurtje of 07:00! Wie gaan we zien? :D

ETA 07.30 zo maar even kijken welke nummers van de top 2000 door de speakers gaan knallen vanaf 05.30.

Voor alle kilometervreters goeie reis naar het mooie Leeuwarden gewenst en doe voorzichtig!

Aan Gerrit en zijn team veel succes de komende dagen, hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!

Pak voor de zekerheid de avond. Heeft er ook mee te maken dat ik dan wat langer kan blijven liggen. 5 uur mijn bed uit is niets voor mij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan