Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezellag! Om 0.00 eerst naar Frits, klein tukkie doen - zal waarschijnlijk wel nachtbrakerstopic worden - en dan hop naar Ljouwert! Zal wel een uurtje of 7 zijn dat ik daar ben.

Ik gaat met een groepje van een man of 4 a 5 uit de regio Zwolle die kant op.. dat wordt of een hotelletje of gewoon vroeg die kant op.. zien jullie daar! Is het al 28dec?

Jemig Gerrit het is weer complete gekkenhuis hier. Je trekt de meest gestoorde freaks naar het hoge noorden! Ik ben er zelf vorig jaar ook in gaan geloven en als ik dit zo lees leef ik er weer helemaal in die waan. Goed om te zien dat je het na vorig jaar nog ziet zitten; al die gekken die je snachts appen en jij de gek zelf bent die nog antwoord ook! Ik wens je toch nog een beetje rust de komende weken!

Jemig Gerrit het is weer complete gekkenhuis hier. Je trekt de meest gestoorde freaks naar het hoge noorden! Ik ben er zelf vorig jaar ook in gaan geloven en als ik dit zo lees leef ik er weer helemaal in die waan. Goed om te zien dat je het na vorig jaar nog ziet zitten; al die gekken die je snachts appen en jij de gek zelf bent die nog antwoord ook! Ik wens je toch nog een beetje rust de komende weken!

Hallo Ruben,

Ik las al dat je het een beetje rustig aan ging doen het komende jaar.
Betekend voor jou, dat je niet vroeg je bed uit hoeft om mij te appen.
En ik hoef voor jou geen koffie te zetten.:wink::rolleyes::wink::rolleyes:
Maar er zal vast en andere gek zijn die midden in de nacht begint te appen.
Ik wens jou een fantastische jaarwisseling meneer Stoker.

Met knallende groet,

Gerrit

Hallo Ruben,

Met knallende groet,

Gerrit

Hehe, komt helemaal goed Gerrit! Mocht ik het budget weer hebben dan weet ik je rekeningnummer vast nog wel te vinden. Zit er dit jaar niet in, maar wie weet wat volgend jaar ons gaat brengen!

Er blijven maar mooie aanbiedingen komen. Nu al een zeer grote collectie besteld bij Gerrit. Ook wij komen de 28e de grote collectie halen. Een flink stuk rijden, maar deze service en persoonlijk contact is het meer dan waard.

Gr. Tommy

Hallo Ruben,

Met knallende groet,

Gerrit

Ik wil anders wel mijn wekker zetten om jou snachts te appen? :bonk:

Heb weer zin in deze rit! Niet kunnen slapen van de spanning, terwijl je nog 300km moet rijden... Waar zitten die hotels daar? Wat is goedkoop :p Kunnen we met z'n alle in autopolonaise naar Gerrit. Arme man! :wink:

Heb weer zin in deze rit! Niet kunnen slapen van de spanning, terwijl je nog 300km moet rijden... Waar zitten die hotels daar? Wat is goedkoop :p Kunnen we met z'n alle in autopolonaise naar Gerrit. Arme man! :wink:

hallo tristen,

hier kan djaimy je het juiste antwoord op geven.

gerrit

Ik twijfel om nog een box te kopen bij gerrit. Heb al de transbomber, psycho box, crash box en de Ultimate Mythology Box. iemand tips? Rond de 100e verkoopprijs en ik houd van snelle boxen met geweld.

Ik zit de 28e in de nachtdienst en wil wel een wekservice doen voor alle vroege vogels die naar Leeuwarden gaan. Kosten zijn laag en mogen betaald worden in vuurwerk ...:D:p:wink:

Ik twijfel om nog een box te kopen bij gerrit. Heb al de transbomber, psycho box, crash box en de Ultimate Mythology Box. iemand tips? Rond de 100e verkoopprijs en ik houd van snelle boxen met geweld.

hallo,

colorful city,on the beat of een evolution box,
keus genoeg.

gerrit

Misschien de Rebellious Rocker Box ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan