Vermoed dat we dit jaar nog meer zweetdruppels op die rode kop gaan zien![]()
hallo,
ben bang van wel, wordt ook een dagje ouder

gerrit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vermoed dat we dit jaar nog meer zweetdruppels op die rode kop gaan zien![]()
Ik gaat met een groepje van een man of 4 a 5 uit de regio Zwolle die kant op.. dat wordt of een hotelletje of gewoon vroeg die kant op.. zien jullie daar! Is het al 28dec?
Ik zal er ook zijn om 5uur, om te helpen jullie aan jullie vuurwerk te helpen![]()
Jemig Gerrit het is weer complete gekkenhuis hier. Je trekt de meest gestoorde freaks naar het hoge noorden! Ik ben er zelf vorig jaar ook in gaan geloven en als ik dit zo lees leef ik er weer helemaal in die waan. Goed om te zien dat je het na vorig jaar nog ziet zitten; al die gekken die je snachts appen en jij de gek zelf bent die nog antwoord ook! Ik wens je toch nog een beetje rust de komende weken!
Hallo Ruben,
Ik las al dat je het een beetje rustig aan ging doen het komende jaar.
Betekend voor jou, dat je niet vroeg je bed uit hoeft om mij te appen.
En ik hoef voor jou geen koffie te zetten.
Maar er zal vast en andere gek zijn die midden in de nacht begint te appen.
Ik wens jou een fantastische jaarwisseling meneer Stoker.
Met knallende groet,
Gerrit
Hallo Ruben,
Ik las al dat je het een beetje rustig aan ging doen het komende jaar.
Betekend voor jou, dat je niet vroeg je bed uit hoeft om mij te appen.
En ik hoef voor jou geen koffie te zetten.
Maar er zal vast en andere gek zijn die midden in de nacht begint te appen.
Ik wens jou een fantastische jaarwisseling meneer Stoker.
Met knallende groet,
Gerrit
Ik wil anders wel mijn wekker zetten om jou snachts te appen?![]()
Ik wil anders wel mijn wekker zetten om jou snachts te appen?![]()
Heb weer zin in deze rit! Niet kunnen slapen van de spanning, terwijl je nog 300km moet rijden... Waar zitten die hotels daar? Wat is goedkoopKunnen we met z'n alle in autopolonaise naar Gerrit. Arme man!
![]()
Ik twijfel om nog een box te kopen bij gerrit. Heb al de transbomber, psycho box, crash box en de Ultimate Mythology Box. iemand tips? Rond de 100e verkoopprijs en ik houd van snelle boxen met geweld.
Ik twijfel om nog een box te kopen bij gerrit. Heb al de transbomber, psycho box, crash box en de Ultimate Mythology Box. iemand tips? Rond de 100e verkoopprijs en ik houd van snelle boxen met geweld.