Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat ze er op komen voordat de actie van Vuurwerkmania voorbij is. Zit te twijfelen of ik daarvoor ga of voor de komende combi deals.

Ik zit met hetzelfde dilemma er is zo veels moois weer te koop dit jaar, en dan moeten er keuzes gemaakt worden. De cakeboxen van Evolution, Pangu en Mania zijn semi gelijkwaardig. Echter alleen nu zijn de boxen van Mania betaalbaar in verhouding met de ander merken.

Dit kost ze klanten:bonk:.
Zijn toch mensen die nu nog snel profiteren van de Mania actie van outlet.

Ik snap je reactie niet? Vuurwerk Mania heeft gewoon zijn bekende actie. Of je nou Megavuurwerk of Outlet selecteert als afhaalpunt (pick-up dealer), aan jou de keuze.

Het vuurwerk seizoen is begonnen, gewoon geduldig zijn. Gerrit heeft vast zo zijn redenen waarom er een beetje meer vertraging is:wink:.

Denk dat winkels meer marge maken als je het direct bij hun koopt ipv via de mania site.

Verder geen probleem dat het wat langer duurt. Als het het wachten maar waard is.

Ik snap je reactie niet? Vuurwerk Mania heeft gewoon zijn bekende actie. Of je nou Megavuurwerk of Outlet selecteert als afhaalpunt (pick-up dealer), aan jou de keuze.

Het vuurwerk seizoen is begonnen, gewoon geduldig zijn. Gerrit heeft vast zo zijn redenen waarom er een beetje meer vertraging is:wink:.

hallo,

doordat mijn werk in het zomerseizoen tot ongeveer derde week september loopt heb ik het
nu nog even druk met anderen activiteiten.vanaf eind september zit ik alleen nog in het vuurwerk.
in de loop van volgende week gaan we beginnen de site bij te werken, en wil voor eind september
alles klaar hebben op de site.
en als er vragen zijn stuur even een pm.

groetjes gerrit

Hallo,

Een beetje aanvulling gedaan,
Skies of Gold van Katan is weer beschikbaar en de
Aftershock Damage van Mania is ook weer beschikbaar.

Gerrit

Hallo,

Vanavond gaan we produkten in prijs verhogen.
Om daarna terug te komen met nieuwe produkten en
een staffelkorting.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan