Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blue Thunder is ook 2016 versie als ik het goed heb gelezen. En daar zit weer een mooi ti-boeketje in zonder gare sterren erbij als het goed is.. Kan iemand dit bevestigen?

Hallo,

De Gold Spinning Wave And Glitter van Cafferata is weer aangevuld.

Gerrit

Even een vraagje, gaat het om de 2016 versie of de nieuwe 2017?
Misschien een vervelende vraag, maar omdat hij uitverkocht was en er nu weer staat vraag ik mij dat af.

Hoor graag van je.
gr

Gerrit super bedankt dat ik met mijn vader even langs mocht komen op de koffie! Zo hoor je nog es verhalen van vroeger dat de kapper om de hoek pakjes astronauten in houten laatjes had liggen :)

Gerrit super bedankt dat ik met mijn vader even langs mocht komen op de koffie! Zo hoor je nog es verhalen van vroeger dat de kapper om de hoek pakjes astronauten in houten laatjes had liggen :)

Hallo,

Leuk is dat, verhalen uit de oude doos. Prachtig dat je vader dezelfde winkels van vroeger ook kon.
Dat is voor mensen van jullie leeftijd niet voor te stellen hoe dat vroeger ging.
Gewoon van huis uit vuurwerk verkopen. Alle kastjes en laden zaten bomvol vuurwerk.

Gerrit

Ik hoop dat ze er op komen voordat de actie van Vuurwerkmania voorbij is. Zit te twijfelen of ik daarvoor ga of voor de komende combi deals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan