Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik twijfel nog ff tussen on the beat en colorfull city. Nog maar weer paar filmpjes kijken.

Hier hetzelfde, maar uiteindelijk toch maar alvast 1 trekker overgehaald. Beide boxen hebben deels unieke effecten ("skittles" in het geval van CC en ghost-effect in het geval van OtB, waardoor ik ze allebei wil hebben, maar het andere deel van de boxen lijkt weer heel erg veel op elkaar. Een mooie 150-schots combi zou mij heel wat kruit-stress hebben gescheeld :idea:

Ik heb hetzelfde "probleem".
Vanavond nog 2 Color Cream 75's gekocht.:D:D:D
Komt maar geen einde aan.

Kon mijzelf weer niet inhouden.
Zojuist nog een Brocade Waterfall, Sunbeam 4 en Yellow River aan mijn collectie toegevoegd. :p:p:p"

Eindigend met een citaat:
"We zullen doorgaan, we zullen doorgaan, ......."

Hallo,

Onderstaande aanbiedingen komen dinsdag te vervallen.

Texas Hold m € 125,-
Zigra € 10,-
Euphoric Happines Festval Show € 75,-
Horn Whistlers € 55,-
On The Beat € 75,-
Roar € 10,-
Kungfu € 10,-
Phantom € 50,-
Kind Of Magic € 47,50

Met knallende groet,

Gerrit

Gerrit,

Heb je al meer info over de zahna replica van katan? Komt deze terug bij jou met dezelfde kwaliteit en prijs?

Gerrit,

Heb je al meer info over de zahna replica van katan? Komt deze terug bij jou met dezelfde kwaliteit en prijs?

Hallo,

Komt terug, wel als compound box, als Megavuurwerkbox
Prijs is gelijk aan vorig jaar. Duidelijk aangegeven zelfde kwaliteit als 2016.
Maar dat is altijd afwachten natuurlijk.

Gerrit

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou er misschien een optie kunnen komen met een optie om te selecteren op productiejaar? Scheelt jou denk ik ook een hoop vragen!

Halo,

N.a.v vragen alles op de site is van 2016 of ouder, op een paar items na daar staat
duidelijk bij 2017. Bijvoorbeeld de Colorful City is van 2016 zijn nog enkele van.
De Garden Party 1 en 2 zijn van 2017.

Gerrit

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou er misschien een optie kunnen komen met een optie om te selecteren op productiejaar? Scheelt jou denk ik ook een hoop vragen!

Uw antwoord...

Oh shit, die heb ik een tijdje terug nog gelezen ook! :bonk:

Maar bedankt ! Wou nog wat 2015 batch van de evolution cakes op de kop tikken

Oh shit, die heb ik een tijdje terug nog gelezen ook! :bonk:

Maar bedankt ! Wou nog wat 2015 batch van de evolution cakes op de kop tikken

Hallo,

Heb van 2015 staan, Glittering Dahlia, Sunbeam 2,4 en 5, Crown Flowers, Snake Eyes,Red Fury in Blue, Festival 150 schots, Lights of Heaven, Diamonds in Gold, Rainbow Twinkler, Wall of gold en Silver en Titanium Thunder.
Alles is volle kartonnen.

Gerrit

Hoi Gerrit,

Ik ben op zoek naar de Daisy Beam van Rubro. Heb je die toevallig nog ergens liggen?
Ook ben ik wel benieuwd naar de prijzen van de wall of gold / wall of silver uit 2015.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan