Spring_thunder
VWC lid
Hier nog een mooi pijlenpakketje uit de jaren 90.
Het mooie hier aan vind het kleurrijke ervan.
Bekijk bijlage 32421
Bekijk bijlage 32421
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk idd diamond dat was toch vrij exclusief vuurwerk vroeger met bij horende excuslieve prijs kaartjes . Heb wel is een diamond fontijnen pakket gehad voor dik 200 gulden dan praten we over jaar wisseling 1998-1999
Hier nog een mooi pijlenpakketje uit de jaren 90.
Bekijk bijlage 32421
Diamant collection had ook 2 tail candles.
Een zilveren en gouden.
Kent iemand de naam van deze nog.?
Waren erg gaaf toen der tijd.
Deze producten mogen ze als het aan mij ligt direct in Nederland op de markt zetten. Kan me de tijd nog goed herinneren dat ik de foldertjes in mijn jonge jaren stuk las tot diep in februari en uren naar deze plaatjes oon kijken. Feitelijk is er dus weinig anders enkel is het nu swipen op een schermpje...
Met de Diamond collectie begon ook helaas een tijdperk van labelverandering, waardoor het mooie en vrolijke van vuurwerk verloren ging. Dit was de eerste collectie naar mijn inziens die lelijke labels opleverde....
Met de millennium jaarwisseling hadden we een leuk Diamond pakket. 8 grote potten met voor die tijd geweldige uitwerkingen!
Diamant collection had ook 2 tail candles.
Een zilveren en gouden.
Kent iemand de naam van deze nog.?
Waren erg gaaf toen der tijd.
Waren dat niet de magnum candles?
@ Oud & Nieuw archief kerel: Mocht je meelezen: bedankt voor het inscannen en publiceren van al deze folders. Ik kom al jaren graag op jouw website om oude goede herinneringen op te halen. Je werk zal bijdragen aan geschiedvorsing van de Nederlandse Vuurwerktraditie.
Waren dat niet de magnum candles?
Bedankt ajaxciedjuhh voor het delen van de foto's. Zijn de American Pistol Caps van Schuurmans niet de oude versie van de vulling voor klappertjespistolen zoals we die nu uit de speelgoedwinkels kennen?
Ja, volgens mij wel, een strook papier met 'dotjes' kruit. Het rolletje rolde zichzelf af bij het schieten, maar kan me wel herinneren dat dit 'werken' was, want het wilde niet altijd helemaal in 1 keer goed gaan. Bekijk bijlage 32426Bekijk bijlage 32427
Ja dit is inderdaad het artikel dat ik bedoel. Ik had vroeger ook zo'n klappertjespistool, zag er wel iets anders uit als op de foto, maar wat heb ik me hiermee vermaakt!
Gaaf he al dat oude spul...die klappertjes stonken zo lekker....en als je geen pistool had....grote knikkers en hamers....gaan er bellen rinkelen bij mensen?![]()
Gaaf he al dat oude spul...die klappertjes stonken zo lekker....en als je geen pistool had....grote knikkers en hamers....gaan er bellen rinkelen bij mensen?![]()