Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

We proberen eind van de week nog wat items te plaatsen, we hebben wat
green tail purple star en spinning tail to multi colour ,rebellious rocker box van Mania
en nog enkele items gevonden in onze bunkers .

Gerrit

Hallo,

Tevens een nieuwe kolom met diversen.
Alles wat we niet kunnen plaatsen, komt nu onder diversen.
Vandaag de Outblast van de Elite collectie en de Teaxas hold èm
6 fantastische cakes met dubbele lont.

Gerrit

Hallo,

Tevens een nieuwe kolom met diversen.
Alles wat we niet kunnen plaatsen, komt nu onder diversen.
Vandaag de Outblast van de Elite collectie en de Teaxas hold èm
6 fantastische cakes met dubbele lont.

Gerrit

Aan het shoppen geweest in het Haagse Gerrit? Sportief dat je ook een keer 2x 200 km rijdt voor een beetje vuurwerk :D schitterende cakes trouwens!

Aan het shoppen geweest in het Haagse Gerrit? Sportief dat je ook een keer 2x 200 km rijdt voor een beetje vuurwerk :D schitterende cakes trouwens!

Hallo,

Maar 2 keer 200, heb de afgelopen weken een paar duizend gereden bij
verschillende importeurs geweest door heel Nederland.
Maar niet in Den Haag voor de Texas, de leverancier hiervan zit veel dichter bij:):wink::p

Gerrit

Kunnen we ook betalen met creditcard ? Dat is voor de controlerende instanties(lees: thuisfront) wat moeilijker bij te houden ... :D:D:p

Kunnen we ook betalen met creditcard ? Dat is voor de controlerende instanties(lees: thuisfront) wat moeilijker bij te houden ... :D:D:p

Na de derde keer gezeur thuis heb ik mijn vriendin het telefoonnummer van Gerrit gegeven, hij veroorzaakt deze problemen dus hij mag het ook oplossen!

Misschien een goed idee voor Gerrit om boven een bepaald bedrag aan vuurwerk gratis relatie therapie aan te bieden?

Kan ik dan ook elke week de was bij Gerrit komen brengen?
Wellicht kan je dat uit onderhandelen met Gerrit.
Beter is het een nieuwe vriendin te zoeken, die wel van vuurwerk (en de was doen) houdt. Heb ik ook gedaan, kan het iedere freak aanraden. :) Niet zomaar eentje uitzoeken alleen omdat er een aantrekkelijk gaatje in zit. :)

Of gewoon geen vriendin nemen.. geen gezeik en je houdt geld over!

Wellicht kan je dat uit onderhandelen met Gerrit.
Beter is het een nieuwe vriendin te zoeken, die wel van vuurwerk (en de was doen) houdt. Heb ik ook gedaan, kan het iedere freak aanraden. :) Niet zomaar eentje uitzoeken alleen omdat er een aantrekkelijk gaatje in zit. :)

Haha dit gaat uit de hand lopen! Ik zal even heel eerlijk zijn en zeggen dat mijn vriendin het allemaal prima vindt. Afgelopen jaar heeft ze zelf nog de Sunbeam 4 van Evolution uitgezocht en ik moet ieder jaar cakes voor haar aanschaffen met hummers en fish effecten (Spermies zoals zij ze noemt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan