Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
terwijl iedereen zich helemaal op deze site storte, is orthen ook de lucht in en kan je gewoon je transbomber voor 75 euries op je gemakkie bestellen....

Kon me ook niet inhouden en heb maar een Rumble in the Jungle besteld. Raar dat hier zo weinig over "gepraat" is, in tegenstelling tot de Transbomber. Had hem nog niet gezien maar nu wel besteld. Nu rustig in het jaar verder kijken wat er in Leeuwarden te koop is/komt.

heb er net 2 besteld

@ Tigers dan hebben ze de voorraad weer aangepast wel raar want gisteren stond er nog uitverkocht, ook twijfel ik of je wel een 2016 batch krijgt aangezien hij inprincipe overal was uitverkocht, en bij rubro niet meer te bestellen was

Kunnen in bunkers hebben gelegen, net als hier bij Megavuurwerk het geval was. Dus maar over deze freakactie hier blijven en die van Orthen daar? :)

Apart trouwens dat er van de Fairytail 2015 meer zijn dan van de 2016 :) of er zijn er al zoveel verkocht :D haha

Kunnen in bunkers hebben gelegen, net als hier bij Megavuurwerk het geval was. Dus maar over deze freakactie hier blijven en die van Orthen daar? :)

Apart trouwens dat er van de Fairytail 2015 meer zijn dan van de 2016 :) of er zijn er al zoveel verkocht :D haha

Hallo Richard,

Ik had vorig jaar alle 2015 fairytail gekocht die over waren in januari.
Toen ik ze ging ophalen bleken er een aantal gebruikt te zijn in demo`s
Toen heb ik daarvoor de 2016 gekregen.
Dus daarom maar weinig 2016. Maar misschien komen er nog wel meer.

Gerrit

pfff wat een geweldige actie weer met veel toppers tegen topprijzen. Kan hier helaas dit jaar geen gebruik van maken maar ga nu al sparen voor januari 2018:D

Hallo Richard,

Ik had vorig jaar alle 2015 fairytail gekocht die over waren in januari.
Toen ik ze ging ophalen bleken er een aantal gebruikt te zijn in demo`s
Toen heb ik daarvoor de 2016 gekregen.
Dus daarom maar weinig 2016. Maar misschien komen er nog wel meer.

Gerrit
Haha, hoe de dingen kunnen lopen hè :)

2 uur rijden en ik had nog zo gezegd, dit jaar ga ik niet vroeg bestellen, maar ik kon het niet laten.
Buurt en fairytail zijn besteld :)
Wat een prijzen!

Nu wil ik natuurlijk niet zeiken met deze prijzen, geweldig en ik stap niet voor niets 2 uur in de auto. Maar ik vraag t me gewoon af. Het happy hardcore assortiment lijkt in verhouding wat minder scherp geprijsd dan de rest, is hier een reden voor?

Nu wil ik natuurlijk niet zeiken met deze prijzen, geweldig en ik stap niet voor niets 2 uur in de auto. Maar ik vraag t me gewoon af. Het happy hardcore assortiment lijkt in verhouding wat minder scherp geprijsd dan de rest, is hier een reden voor?

Vermoed dat het met de importeur te maken heeft, ze moeten ook ergens een streep trekken met prijzen. Maar het kan ook komen omdat de inkoop gewoon hoog ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan