Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerrit doet maar mooi kallem an.. laat ons maar ff wachten.. kunnen we een beetje vermogen ophouwen en even weer aan het normale leven wennen... voordat we alles in no time alles opkopen :P

Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe importeur dan. Assortiment is zo al geweldig.

Allemaal fout.

Een laatste poging dan maar: Volgens mij heb je dan alleen nog maar Zena over als importeur die geen exclusiviteit eist van de dealers. Of anticiperend op de gewijzigde regelgeving tovert Gerrit een Duits konijn uit z'n broekzak. Het moet dan natuurlijk wel een beetje bijzonder zijn, dus Heron.

Een laatste poging dan maar: Volgens mij heb je dan alleen nog maar Zena over als importeur die geen exclusiviteit eist van de dealers. Of anticiperend op de gewijzigde regelgeving tovert Gerrit een Duits konijn uit z'n broekzak. Het moet dan natuurlijk wel een beetje bijzonder zijn, dus Heron.

Hallo,

Geen duits konijn, maar een nederlandse top lijn vindt ik.
Maar wie ben ik.......
En meer zeg ik er niet over.

Gerrit

Elite zou natuurlijk de lijn kunnen zijn waar Gerrit op doelt en anders zou het enkel nog Witte kunnen zijn? De rest van de namen lijken me onwaarschijnlijk of zijn reeds genoemd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan