Mega Willows [Compound]

Zelfde verhaal als de Snowstorm, totaal ander product dus waarom zou je hem onder dezelfde naam uitbrengen? Mij ontgaat de logica.

Mooie bak overigens, maar zeker niet voor de prijs en het aantal schoten.

Edit: Om even te muggenziften; deze bak is praktisch 2 Euro per schot en voor dat geld vind ik hem toch wel slordig uitgevoerd. Twee keer zie ik een verdwaalde mine voorbij komen, tails die te vroeg breken, geen constante stijghoogte in het begin en soms ook geen constante vertraging van lanceren tot burst. Zal wel aan mij liggen...

Laatst bewerkt:
Dit is dus gewoon een ander product. Geef het dan ook een andere naam. Mensen verwachten als ze een mega willow bestellen er dan ook 1 met redelijk de zelfde effecten. Dat is dit dus niet. En wij freaks zien dat nu. Maar als mensen vorig jaar de mega willows hebben gehad en krijgen dan deze kunnen die nog weleens teleurgesteld zijn.

Ik vind deze trouwens wel iets weghebben van de tomahawk van pangu(alleen deze heeft minder schoten)

Een hele mooie compound maar net als bij de Snowstorm was een compleet nieuwe naam beter op z'n plaats geweest. Als nieuwe box had deze denk ik gewoon de stempel "topper" gekregen als hij het in de straat ook zo doet. Nu zal hij vooral vergeleken worden met de "oude" Mega Willows die heel anders was en vermoedelijk toch ook wel heel een andere ervaring opleverde.

Zoals bruintjeluc ook al aangeeft doet deze mij meer aan een Pangu Tomahawk denken dan aan de Mega Willows. En als ik dan toch een redelijk dure compound koop leg ik liever een paar tientjes bij voor de in mijn ogen dikkere Tomahawk. Dat heb ik overigens ook gedaan maar dat was al lang voordat er een filmpje van deze was, niet dat dat mijn keuze dus zou veranderen.

Als fanshape is het bijzondere van de w-shape weg natuurlijk, heel andere bak maar met zelfde naam. Staan Marcel & Gilbert hier achter?

Pfff daar gaat weer een prachtig product van de markt… Oké dit is ook gaaf hoor! Maar zoals velen hiervoor ook al zeiden is dit een totaal ander product, dan wel met effecten uit de Mega Willows. Zeker welkom op de markt en zonde dat het productfilmpje er niet eerder was.

Wat de prijs betreft… tja… leg 2 tientjes bij en je hebt de Tomahawk van Pangu die 12x 10 shots schiet i.p.v. deze 9x 9 shots. Net wat meer salvo’s/schoten en ook 1.2”. Alleen even afwachten hoe ze tegenover elkaar presteren (kooi verhaal).

Ik moet zeggen dat ik dit wel een verbetering vind van de mega willow.
Blijft jammer dat er minder schoten zijn.
Maar wel een parel

Beter dan w shape dit, bij shape heb ik altijd zoiets van moet ik nu links rechts of omhoog kijken, bij deze heb je gewoon een ramvolle lucht. W shape is meer iets voor verder weg staan ipv in de straat

Wat de prijs betreft… tja… leg 2 tientjes bij en je hebt de Tomahawk van Pangu die 12x 10 shots schiet i.p.v. deze 9x 9 shots. Net wat meer salvo’s/schoten en ook 1.2”. Alleen even afwachten hoe ze tegenover elkaar presteren (kooi verhaal).

Nou Pangu kan je inmiddels ook afschrijven.. dan ben je met de Mega willows beter uit

Nou Pangu kan je inmiddels ook afschrijven.. dan ben je met de Mega willows beter uit

Ten eerste, dat kan pas na de eerste straatfilmpjes.
Dat de eerste geschoten producten tegenvallen op de demo's ben ik geheel met je eens.

Ten tweede, waar is volgens jou de Tomahwawk geschoten? Precies...
Dat het geen goede voorbode is kwa ongekooide prodcuten, oké.

Maar dit is iets te suggestief.

Ik vind de vergelijking heel vreemd, de Tomahawk weten we van dat deze zonder kooi is. Van deze versie van de Mega Willows is dat niet gedeeld, dus hij kan met kooi zijn, maar ook zonder.

Ik heb gewoon de oude versie gekocht voor de zekerheid :D

Ten eerste, dat kan pas na de eerste straatfilmpjes.
Dat de eerste geschoten producten tegenvallen op de demo's ben ik geheel met je eens.

Ten tweede, waar is volgens jou de Tomahwawk geschoten? Precies...
Dat het geen goede voorbode is kwa ongekooide prodcuten, oké.

Maar dit is iets te suggestief.

Nog niet geschoten nee, maar wetende dat die kooiloos is zegt al genoeg als je kijkt wat dat doet met de producten van 2023

Ik vind de vergelijking heel vreemd, de Tomahawk weten we van dat deze zonder kooi is. Van deze versie van de Mega Willows is dat niet gedeeld, dus hij kan met kooi zijn, maar ook zonder.

Ik heb gewoon de oude versie gekocht voor de zekerheid :D

Mega willows is met kooi :wink:

Ja ik heb deze geschoten. Op zich was hij fenomenaal, echt een bak uit een andere klasse. Wel hadden twee van de negen rijen bij mij geen dikke burst, maar plofjes. Dat was echt jammer. De rijen die wel normaal presteerden waren echt de toppers van de avond.

De oude Mega Willows (met op de doos "mega willow") had ik in 2019, volgens mij batch 2018. Dat is tot nu toe de enige compound die ik ooit heb gezien waarbij ik dacht: dit kan eigenlijk echt niet in de straat. De effecten waren zo groots en de 9 schoten tegelijk omhoog gaven zo'n harde klappen. Ik stond op een meter of 30 en je had eigenlijk minimaal een meter of 75 nodig schat ik.

Dat maakte die compound uniek, en ik vind het daarom jammer dat die er niet meer is.

Back
Bovenaan