Mega Willows [Compound]

Compound zou ook goedkoper zijn om op de markt te brengen. Ben benieuwd naar de concurrentie. Wil zoveel mogelijk waar voor mn centen.

Appels en peren..
Mega Willows is een shape bak, je kunt pas eventueel vergelijken als effecten/shape/mm relatief gelijk is. Daarnaast zijn de Pangu bakken ook al jaren op de markt..

En wat dan nog, je hebt het er voor over of niet? Vuurwerk is een luxe en gevoels artikel.
Achter het prijskaartje zitten meer factoren dan jij en ik weten.

Mee eens. En ook het feit dat Pangu geen minimum prijzen hanteert, dat maakt ook nog een verschil. Die €70,- is ook niet een 'standaard' freakprijs, die ligt meer rond de 90 euro voor een 100 shots I shape. Dan vind ik €115,- wel een begrijpelijke freakprijs.

Hele dikke waaier compound hoor! Maar als je kijkt naar de prijs dan denk ik er toch nog even over na...eerst zien en dan beslissen of ik het er voor over heb....voor de freaks zonder een erg groot budget valt deze al wel snel af denk ik....maar als die zo komt...wauw!

Als ze net zo presteren als op de filmpjes dan is 115 een oke prijs. Maar als het ook maar iets minder presteerd dan houd het op. Vooral de burst kan wel is spelbreker worden.

is er ge-edit in de film? Volgens mij op 50 seconden zie ik het beeld verspringen?
greetzzz

Edit: heeft dit te maken met compound en de vertraging die eruit gehaald is?

Laatst bewerkt:
Mis toch een beetje opbouw in deze box en echt een finale heeft die ook niet. Jammer dat er niet gekozen is om tussendoor een andere schiet volgorde te doen. Verder zijn de effecten wel prachtig.

Want zo wordt het wel een dure minuut terwijl met wat afwisseling tussendoor er gemakkelijk 2 minuten van gemaakt had worden

Als deze live zo presteert ben ik verkocht. Ik ga niet uit van de film omdat het een china film is.

Ben echt benieuwd naar de productie versie.

Ik kan niet zeggen dat ik een groot budget heb.
Mijn keuze valt daarom vaak op kwalitatieve producten met een zo lang mogelijke duur voor het geld.
Echter begin ik langzaam maar zeker van keuze te veranderen op producten die écht opvallen.
In dat geval staat dit product bovenaan het lijstje. :)
Deze doet me denken aan de Katan waaiers destijds, wat had ik die graag gehad!

Ik kan niet zeggen dat ik een groot budget heb.
Mijn keuze valt daarom vaak op kwalitatieve producten met een zo lang mogelijke duur voor het geld.
Echter begin ik langzaam maar zeker van keuze te veranderen op producten die écht opvallen.
In dat geval staat dit product bovenaan het lijstje. :)
Deze doet me denken aan de Katan waaiers destijds, wat had ik die graag gehad!

hier hetzelfde,
ik heb hier graag het geld voor over,
hiermee steel je wel de show
wat een bak dit

Vind die 2 boxen nu echt niet gelijkwaardig en kwa centjes ook niet. Allebei dikke bakken. Maar als je twijfelt tussen deze 2 dan zou ik sowieso voor de skyline gaan. Koop je gewoon een week later deze er ook bij.

Ik heb o.a. de RAMBAM, Acetango, Evobomer en NOI-Z al van de nieuwe lijn, maar twijfel tussen deze twee, voornaamste reden van twijfel is de prijs. Naast de Willows zou dan ook de Corolla of Branco nog passen.

Wat vonden jullie nu van deze? Voor me gevoel waren de boeketten het niet helemaal top. Kan echt een slag groter. Vond deze op de china film prachtig maar was gister toch niet overtuigend.

Voor mij laten ze die China films achterwege. Want dan valt de productie toch altijd tegen. Op de film van de demo vond ik deze wel oke.. maar de enige toppers (van de nieuwe boxen) zijn voor mij de Skyline on Fire en de Dragon box 2 :) de Noi-Z was ook niet verkeerd! Een dikke finale box.

Back
Bovenaan