Mega Willows [Compound]

Deze was top!! Grote boeketten de tails heel erg sierlijk. Ja evo is top bezig. Gewoon de beste importeur nu, maar zeker ook afgelopen jaar.

Voor mij laten ze die China films achterwege. Want dan valt de productie toch altijd tegen. Op de film van de demo vond ik deze wel oke.. maar de enige toppers (van de nieuwe boxen) zijn voor mij de Skyline on Fire en de Dragon box 2 :) de Noi-Z was ook niet verkeerd! Een dikke finale box.

OFF topic:
Grappig dit, persoonlijk vond ik de Dragon Box 1 en 3 prachtig!! 2 vond ik niet zo veel aan. Die Dragon boxen hebben mij echt verrast! Skyline vond ik persoonlijks niks... Mijn persoonlijke toppers (nieuwkomers) zijn de zijn de: Evo Show tails, Air Benders, Dragon Box 1 en 3, Noi-Z en de Mega Willows. Smaken verschiilen :)

ON topic:
De Mega Willows vond ik persoonlijk prachtig! Ik was wel bang dat de Willows niet verder zouden komen dan de gekleurde sterren als vaak te zien is bij de "Glitter Willow 2 Colorz" van vuurwerk-totaal, die trouwens ook super is! Gelukkig is hier geen sprake van en kwam dit ook niet over als een opgevoerde sample. Heb er wel vertrouwen in!

Op dit moment heb ik het zo op de lijst staan om het nieuwe jaar in te luiden:
2x The Corolla > I-Shape
1x Mega Willows > W-Shape
1x Noi-Z > Z-Shape
.... andere producten.

Lijkt mij een perfect begin!

Mega Willows gefilmd op de vuurwerkdemo van Evolution Fireworks

Mega Willows gefilmd op de vuurwerkdemo van Evolution Fireworks

Ik twijfelde over deze maar na gisteren echt niet meer. Persoonlijk vond ik dit één van de beste boxen van de avond

Echt een prachtige bak!
Op de filmpjes van MJB lijken de V/W-shapes echt flink breed te zijn, komt bij mij in de straat helaas niet goed tot zijn recht. Zoals hierboven reeds aangegeven is, mis ik alle kleuren van het china-filmpje in de laatste salvo's. Dat is echt een deal breaker voor mij, deze gaat er dus niet komen.

Nog zo'n bizar grote bak, ik kreeg 'm simpelweg niet volledig erop... Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

Ligt het aan mij of ging het laatste gedeelte niet af, mis de rood groen blauwe blinkers aan het einde van de laatste salvos

Kwalitatief hele goeie beelden, een genot om naar te kijken.
De film van VWC is trouwens ook erg goed.

Waar film je mee als ik vragen mag?

Dit keer met een Canon 70D met een EF-S 18-55mm f2.8 lens. Daarnaast draait de body op Magiclantern waardoor ik de shutterspeed, ISO en diafragma handmatig goed kon instellen.

Echt een top bak, doet me eigenlijk heel erg denken aan een Bonbridge profblok! Lijk me leuk als er volgend jaar wat meer Z shape of Fanshape bakken worden geproduceerd.

Back
Bovenaan