Mega Willows [Compound]

Ik heb de Mega Willows en ook de Branco. Welke is indrukwekkender? Weet ik dat even vanwege de schietvolgorde.

Branco nog niet meegemaakt in de straat, mega Willows wel vorig jaar. Op de evo demo beide uiteraard in actie gezien en vind Branco met de mines indrukwekkender. Heb dit jaar beide boxen maar schiet toch eerst The Branco

Ik heb de Mega Willows en ook de Branco. Welke is indrukwekkender? Weet ik dat even vanwege de schietvolgorde.

Beide zijn indrukwekkend! Alleen het is beter in opbouw om af te sluiten met meer boeketten in de lucht dan minder. Beginnen met de Branco en dat maakt zeker indruk en dan de boeketten in W-Shape als vervolg en afsluiting de hele lucht vol met zijn eind salvo waaronder wat crackling in zit.

Beter te vroeg dan te laat, hierbij mijn straatfilm van de geweldige Mega Willows 2019/2020! Die salvo’s en die burst... ongelooflijk! (En natuurlijk haast niet op film te krijgen) :bonk:

Door de mist dit pareltje niet kunnen schieten... Volgend jaar dan maar... Tenzij het Nederlands elftal Europees kampioen wordt... :D:D

Wat een bizar monsterlijke vette bak. !!

Door diverse buren aangesproken hoe ze onder de indruk waren en de vraag of deze legaal was.
Heb er zelf nog het meest van genoten!

Ondanks de mist toch geschoten, achteraf wel beetje spijt van. 2019 batch schiet hoger dan 2018 daardoor niet heel mooi op film maar blijft indrukwekkend. Wat ik echt jammer vind dat de salvo's niet meer @ once zijn. Vertraging tussen de cakes is ook te lang naar mijn smaak

Ondanks de mist toch geschoten, achteraf wel beetje spijt van. 2019 batch schiet hoger dan 2018 daardoor niet heel mooi op film maar blijft indrukwekkend. Wat ik echt jammer vind dat de salvo's niet meer @ once zijn. Vertraging tussen de cakes is ook te lang naar mijn smaak

zo das inderdaad wel zonde zo met de mist...

Ik heb hem ook geschoten, 2019 batch in de mist...

Helaas schoot deze niet meer in salvo's, maar het "wow" effect was er zeker nog wel. Ik vond overigens wel dat het karton aan de zijkanten érg dicht langs de tubes zat, en het leek erop alsof het karton in de baan van de tube zat. Dit heb ik dan ook weggesneden.

20191231_112056.jpg

Ik heb hem ook geschoten, 2019 batch in de mist...

Helaas schoot deze niet meer in salvo's, maar het "wow" effect was er zeker nog wel. Ik vond overigens wel dat het karton aan de zijkanten érg dicht langs de tubes zat, en het leek erop alsof het karton in de baan van de tube zat. Dit heb ik dan ook weggesneden.

Bekijk bijlage 52528

Tubes staan idd iets te schuin voor de plek is, heb gewoon de doos helemaal opengeklapt

Deze bak blijft van unieke klasse. Hier ivm de wind iets voor 18:00 geschoten, waar die er misschien nóg wel dikker uit kwam! En paste klassiek niet op beeld :wink:

Deze bak blijft van unieke klasse. Hier ivm de wind iets voor 18:00 geschoten, waar die er misschien nóg wel dikker uit kwam! En paste klassiek niet op beeld :wink:

Dit was nog productiejaar 2018 denk ik?

Zie trouwens ook dat de naam Mega Willow is geworden...

Ook batch 2019 gehad deze keer.
Is echt wel wat minder dan 2018, maar ook de mist zal een rol hebben gespeeld bij mijn beleving.
De combi met de Branco vooraf vond ik ook nu weer geweldig.

Deze vandaag in de freak actie gehaald, vorig jaar veel winkels rondgemaild of ze de 2018 versie hadden, maar ik geloof dat de 2019 het ook prima gaat doen. Samen met de w shape dominators

Back
Bovenaan